ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

FX705DY

رونمایی ایسوس از دو لپ‌تاپ گیمینگ با سخت‌افزار AMD

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس شاید از نظر ظاهری تغییر نکرده باشند اما زیر بدنه مستحکم آنها داستان جدیدی آغاز شده است. این کمپانی دو لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی FX505DY و ۱۷ اینچی FX705DY را معرفی کرده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۷

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس شاید از نظر ظاهری تغییر نکرده باشند اما زیر بدنه مستحکم آنها داستان جدیدی آغاز شده است.

این کمپانی دو لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی FX505DY و ۱۷ اینچی FX705DY را معرفی کرده که به جای سخت افزارهای انویدیا یا اینتل از محصولات AMD در آنها استفاده شده است.

پردازش داده ها در این دو لپ تاپ بر عهده چیپ مجتمع چهار هسته ای 3550H نسل دوم رایزن با هشت رشته و پردازشگر گرافیکی رادئون RX 560X قرار دارد. هر دو مدل از نمایشگرهای سازگار با فناوری رفرش ریت متغیر FreeSync و رزولوشن 1080p بهره می برند اما مدل ۱۷ اینچی نرخ رفرش ۶۰ هرتزی دارد در حالی که این میزان برای نسخه ۱۵ اینچی به ۱۲۰ هرتز هم می رسد. FX705DY

لپ تاپ های FX505DY و FX705DY به لطف طراحی شش ضلعی پنل زیرین و بهره مند بودن از استاندارد MIL-STD-810G از دوام بلایی در برابر سقوط از ارتفاع یا کار در محیط های خشن برخوردار هستند.

تا ۳۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی PCIe SSD یا یک ترابایت Fireuda SSHD خیال کاربر را از اجرای روان گیم ها راحت می کند. از ویژگی های دیگر باید به صدای محیطی ۷.۱ کاناله، خروجی HDMI 2.0 و پورت های USB اشاره کرد. FX705DYروی آوردن ایسوس به توسعه لپ تاپ های گیمینگ سطح پایین در نوع خود جالب است چرا که محصولات فعلی اینتل از پردازنده نسل هشتم اینتل و پردازشگر انویدیا بهره می برند. تغییر واحدهای پردازش فعلی به محصولی مثل RX 560X که در مک بوک پرو هم به کار رفته، قدرت بیشتری را به همراه نخواهد آورد؛ بنابرین دلیل اصلی آن را می توان تلاش برای کاهش قیمت و گسترش بازار دانست.

ایسوس هنوز قیمت این دو لپ تاپ گیمینگ را اعلام نکرده اما انتظار می رود نسبت به نسخه های کنونی مقرون به صرفه تر باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی