اچ پی اعلام کرده که لپ تاپ Spectre x360 خود را به نمایشگر AMOLED مجهز میکند. اشاره کنیم که در بازار کامپیوترهای شخصی پیدا کردن محصولی که به نمایشگرهای اولد مجهز باشد کاری بس دشوار است و به غیر از چند مدل (از جمله نسخه ۱۳ اینچی از  Spectre x360 و ThinkPad X1 Yoga لنوو) لپ تاپ دیگری را نمی توان با این مشخصه پیدا کرد.

در مورد نمایشگرهای امولد حتی کار از این هم دشوارتر می شود و صرفا دو محصول به نام های  Alienware OLED 13 و گلکسی تب پرو اس سامسونگ را میتوان همراه با این پنل ها پیدا کرد.

بنابراین نبود نمایشگرهای اورگانیک از جمله کاستی های غیرقابل چشم پوشی در بازار لپ تاپ بوده چراکه کیفیت تصویر این محصولات یک سر و گردن از دیگر محصولات بالاتر است.

اما درمورد Spectre x360 15 باید بگوییم که با پشتیبانی از تصاویر HDR قادر است تا ۳۳ درصد رنگ های بیشتری را نسبت به طیف رنگی sRGB  ارائه کند و نرخ کنتراست تصاویر آن نیز ۱۰۰ هزار به یک است. در مورد بدنه اما باید بگوییم که یک دکمه حفظ حریم خصوی درست روی وبکم آن کار شده و حاشیه های بسیار باریکی دارد. درست مانند گذشته نمایشگر این لپ تاپ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و امکانی را برای کاربرانش فراهم میکند که از آن به عنوان یک تبلت سنگین وزن استفاده کرده یا برای تماشای فیلم و سریال دستگاه را در وضعیت خیمه ای قرار دهند.

از جمله معایب نمایشگرهای امولد می توان به عمر کوتاه تر آنها نسبت به انواع LCD و همچنین مشکل سوختگی موقت تصاویر اشاره کرد اما این پنل ها عموما عمر باتری بهتری نسبت به انواع LCD دارند هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول میتواند عمری بیشتر از ۱۷.۵ ساعت فراهم شده توسط مدل فعلی Spectre x360 را داشته باشد یاخیر.

علاوه بر این میتوان انتظار داشت که تازه ترین محصول اچ پی به آخرین نسل از پردازنده های Core i7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا یا AMD مجهز گردد. البته شرکت سازنده هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با قیمت یا تاریخ عرضه این دستگاه ارائه نکرده است و هنوز نمی دانیم که رزلوشن این نمایشگر چقدر است.

اچ پی در کنار این محصول از نسخه به روز شده ای از  Spectre Folio رونمایی کرده که دستگاهی چرمی شبیه به خانواده سرفیس با یک کیبورد جدا شونده است. باقی مشخصات این دستگاه به غیر از نمایشگر تاچ 4K آن تفاوتی با نسخه قبلی ندارد.