ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین رندر از آیفون 2019 و تأیید حضور دوربین سه گانه

تنها یک هفته از سال جدید میلادی گذشته و به لطف افشاگرانی مانند OnLeaks و Digit India، نخستین رندر از آیفون 2019 منتشر شده است. [digivideo] [/digivideo] همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰

تنها یک هفته از سال جدید میلادی گذشته و به لطف افشاگرانی مانند OnLeaks و Digit India، نخستین رندر از آیفون 2019 منتشر شده است.

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، آیفون 2019 با ماژول دوربین اصلی سه گانه به تصویر کشیده شده که این رویکرد در گوشی های اپل بی سابقه است. چیدمان مذکور در نگاه اول ما را به یاد هواوی پی 20 پرو می اندازد، اما با اندکی دقت می توان تفاوت مکانی مربع پایه و همچنین لنزهای دوربین را با محصول هواوی مشاهده نمود.

دوربین سوم احتمالاً در زمینه واقعیت افزوده کاربرد خواهد داشت

بر اساس ادعای OnLeaks، رندر مورد بحث مربوط به مرحله تست مهندسی در فرآیند طراحی بوده و ممکن است دچار تغییراتی شود. از طرفی هنوز نقش لنز سوم در ماژول دوربین آیفون 2019 مشخص نیست؛ اما طبق شایعاتی که قبلاً درباره توسعه دوربین 3D توسط اپل منتشر شده، احتمالاً این سنسور برای تصویربرداری سه بعدی و تبدیل اشیای محیط به آیتم های قابل دستیابی در اپلیکیشن های واقعیت افزوده کاربرد خواهد داشت.

علاوه بر بحث AR، لنز اضافه می تواند به توانایی عمق سنجی دوربین اصلی نیز کمک کند و به خصوص در ثبت تصاویر بوکه، تمایز بهتر سوژه از پس زمینه را فراهم آورد.

آیفون 2019

لازم به ذکر است که افشاگر مشهور دیگر Ice Universe نیز تصاویر منتشر شده از سوی OnLeaks را تأیید کرده و اظهار داشته این رندرها تصویر خوبی از آیفون 2019 را به نمایش می گذارند. هرچند هنوز 9 ماه تا تاریخ سالانه معرفی آیفون های جدید باقی مانده و احتمالاً در این مدت، رندرهای دیگری که به طرح نهایی نزدیک تر باشند منتشر خواهند شد.

گفتنی است بر اساس پیش بینی ها اپل در سال 2019 باز هم سه مدل مختلف آیفون را به بازار عرضه خواهد کرد که یک مدل ارزان قیمت (به نسبت) و دو مدل گران قیمت خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    قله های ریدن رو هرسال جابه جا می‌کنه

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    هر روز زشت تر از دیروز

    • min
      min | ۱۷ دی ۱۳۹۷

      عجب!!!
      پس چرا اندرویدجماعت هرسال ازش کپی میکنن!؟

مطالب پیشنهادی