ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Cloud Orbit
تکنولوژی

شرکت HyperX از دو هدفون گیمینگ Cloud Orbit و Orbit S رونمایی کرد

شرکت HyperX در نمایشگاه CES امسال از دو هدفون گیمینگ Cloud Orbit و Orbit S رونمایی کرد. مبنای طراحی این دو در اصل هدفون Mobius ساخته شرکت Audeze بوده اما اعمال یک سری تغییرات توانسته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۳

شرکت HyperX در نمایشگاه CES امسال از دو هدفون گیمینگ Cloud Orbit و Orbit S رونمایی کرد. مبنای طراحی این دو در اصل هدفون Mobius ساخته شرکت Audeze بوده اما اعمال یک سری تغییرات توانسته که هدفون‌های جدید هایپر ایکس را به محصولات متمایزی تبدیل کند.

از جمله این تغییرات می‌توان به میکروفون ارتقاء یافته، بدنه سبک‌تر، صدای گرم‌تر و البته قیمت پایین‌تر نسبت به هدفون موبیوس اشاره کرد. هر دو هدفون‌ جدید Cloud Orbit از یک درایور 100 میلی‌متری مغناطیسی مسطح (Planar Magnetic) بهره می‌برند و بر خلاف هدفون موبیوس، در عوض اتصال بلوتوث از اتصال سیمی استفاده می‌کنند.

Cloud Orbit

به گفته هایپر ایکس، هدفون‌های Cloud Orbit دارای پروفایل‌های صوتی از پیش تعیین شده هستند و بر خلاف هدفون‌های Audeze که صدایی تقریبا خنثی دارند، به بیس قدرتمند خود در پخش صداها معروفند. با این حساب حتی در پر سر و صداترین مکان‌ها هم می‌توانید انتظار کیفیت پخش صدای بسیار مطلوبی از این هدفون داشته باشید.

هدفون‌های Cloud Orbit به سادگی قابل تا شدن هستند و هنگام خرید، در جعبه همراه با سه کابل به شما ارائه خواهند شد: کابل USB نوع A، نوع C و کانکتور 3.5 میلی‌متری آنالوگ. همچنین باتری درون Cloud Orbit می‌تواند با هر بار شارژ به مدت ده ساعت دوام بیاورد.

Cloud Orbit

همچنین باید به این موضوع هم اشاره کنیم که مدل Orbit S از تکنولوژی تشخیص حرکت Waves Nx نیز بهره می‌برد. به لطف این تکنولوژی پیشرفته، صدایی 360 درجه دور سرتان شکل می‌گیرد که بهتر در جو بازی‌ها قرار بگیرید، و حتی در صورتی که سرتان را تکان داده یا از جایتان حرکت کنید بدون افت کیفیت به گوش‌تان می‌رسد.

به نظر می‌رسد که این دو هدفون با امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارند، بتوانند نظر گیمرها را برای خرید جلب کنند. هدفون Cloud Orbit قرار است با قیمت 299.99 دلار و مدل Orbit S با قیمت 399.99 روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی