ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ، کامپیوتر یکپارچه و نمایشگر سری Elite اچ پی معرفی شدند

اچ پی در کنار محصولات سری Spectre، گیمینگ و مانیتورهای خود، از دو پی سی جدید در سری Elite و همچنین نخستین نمایشگر از سری EliteDisplay نیز رونمایی کرده که به تکنولوژی یکپارچه حفظ حریم خصوصی نمایشگر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

اچ پی در کنار محصولات سری Spectre، گیمینگ و مانیتورهای خود، از دو پی سی جدید در سری Elite و همچنین نخستین نمایشگر از سری EliteDisplay نیز رونمایی کرده که به تکنولوژی یکپارچه حفظ حریم خصوصی نمایشگر مجهز است.

هر سه این محصولات همراه با گزیده ای از امکانات امنیتی اچ پی برای محیط های کاری و همچنین تکنولوژی امنیت نمایشگر View privacy ارائه می شوند که محصول شرکت های ثالث است.

اما گل سر سبد این محصولات EliteBook x360 830 G5 نام دارد که از نسل هشتم پردازنده های Core i3/ i5 یا i7 سری یو اینتل بهره می گیرد و تا ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این دستگاه رزلوشنی برابر با 1080p دارد و همانطور که در ابتدا گفتیم تکنولوژی امنیت نمایشگر Sure View برایش در نظر گرفته شده که صرفا با اشاره روی یک دکمه محتوای نمایشگر شما را از چشمان کنجکاو در امان نگه می دارد.

اما علاوه بر این تکنولوژی یاد شده EliteBook x360 830 G5 از قابلیت سخت افزاری دیگری به نام BIOS برای تامین امنیت کاربر استفاده میکند که حفاظت لازم را در برابر انواع بدافزار، باج افزار و ویروس برای آن فراهم می کند.

یک دکمه فیزیکی هم روی بدنه این دستگاه تعبیه شده که تامین امنیت وبکم آن را بر عهده دارد. علاوه بر این میتوانید به لطف وبکم IR و سنسور اثرانگشت در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ از فناوری ویندوز هلو برای قفل گشایی آن کمک بگیرید.

اچ پی دو پورت USB Type-C به همراه تکنولوژی تاندربولت، دو پورت USB 3.1 نسل اول، کارت ریدر هوشمند (به صورت اختیاری)، یک پورت HDMI 1.4b و یک درگاه سیم کارت نانو برای ارتباط LTE را هم در بدنه این محصول تعبیه کرده.

EliteBook x360 830 G5 طبق اعلام شرکت سازنده اش در ماه مارس به بازار عرضه می شود و انتظار می رود قیمت دستگاه نیز همان موقع مشخص گردد.

اگر هم به دنبال پی سی هستید اچ پی از یک کامپیوتر یکپارچه ۲۴ اینچی به نام EliteOne 800 G5 رونمایی کرده. نمایشگر این محصول رزلوشن 1080pدارد و کلیه امکانات محصول قبلی (شامل تکنولوژی Sure View و وبکم پاپ آپ با قابلیت احراز هویت ویندوز هلو) برایش در نظر گرفته شده.

CPU این محصول هم از میان طیف وسیعی پردازنده های سری Core اینتل انتخاب شده ضمن آنکه ۶۴ گیگابایت رم و تا ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده. از کارت گرافیک های قابل انتخاب همراه این کامپیوتر یکپارچه میتوان به UHD 630 یا Radeon RX 560 شرکت AMD اشاره نمود.

پورت های در نظر گرفته شده برای این آل این وان عبارتند از DisplayPort 1.2، یک پورت HDMI، اترنت، دو پورت USB 3.1 نسل اول، چهار پورت USB 3.1 نسل دوم، یک پورت USB Type-C و کارت ریدر اس دی (به صورت اختیاری).

EliteOne 800 G5 طبق اعلام شرکت سازنده در ماه ژوئن معرفی می شود و قیمت آن نیز تقریبا در همان زمان اعلام خواهد شد.

در پایان اما اچ پی از نخستین نمایشگر ۲۳.۸ اینچی خود با تکنولوژی یکپارچه حفظ حریم خصوصی نمایشگر رونمایی کرده که EliteDisplay E243p نام دارد. این مانیتور نیز به خاطر بهره گیری از نسل سوم تکنولوژی Sure View از محتوای ارزشمند شما در برابر چشم های کنجکاو محافظت میکند. مانیتور مورد بحث با فناوری Display Assistant اچ پی هم سازگاری دارد که به شما امکان می دهد نمایشگر را به بخش های مختلف تقسیم نمایید و برای انجام امور مختلف از آن استفاده کنید.

رزلوشن نمایشگر این کامپیوتر یکپارچه ۳۸۰ دلاری برابر با 1080p و نرخ رفرش آن ۶۰ هرتز است. حداکثر زمان پاسخگویی آن نیز ۱۴ هزارم ثانیه عنوان شده و امکانات ارتباطی آن نیز به شرح زیر است:

  • DisplayPort 1.2
  • یک پورت HDMI 1.4
  • VGA
  • سه پورت
  • USB 3.0
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Android_Programmer
    Android_Programmer | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    الیت بوک ها برای کارهای حرفه ای و برنامه نویسی بهترین هستند. البته فقط سری 1000 از این محصولات. مثلا 1020 و 1030 و 1040. من عاشق لپ تاپ HP EliteBook 1040 G4 شدم. که تکنولوژی امنیتی Sure View هم داره. قیمتش فکر کنم بیشتر از 2000 دلار باشه. خداکنه وضعیت ارز و قدرت خرید ما طوری بشه که بتونیم بخریم :)

مطالب پیشنهادی