ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم بوک ایسوس Flip C434 با نمایشگر بزرگ‎تر و پردازنده سری Y اینتل معرفی شد

کمپانی ایسوس در جریان CES امسال از کروم بوک Flip C343 رونمایی کرد که جایگزینی برای مدل پیشین Flip C302 به حساب می‎آید؛ لپ تاپی که خود یکی از بهترین کروم بوک های سال 2017 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۹

کمپانی ایسوس در جریان CES امسال از کروم بوک Flip C343 رونمایی کرد که جایگزینی برای مدل پیشین Flip C302 به حساب می‎آید؛ لپ تاپی که خود یکی از بهترین کروم بوک های سال 2017 نام گرفته بود. درست مثل مدل پیشین، اصلی ترین جاذبه C434، لولاهای 360 درجه ای آن است که به کاربر اجازه می دهد با چرخاندن نمایشگر، قادر به استفاده از دستگاه مثل یک تبلت باشد. مشخصات سخت افزاری دستگاه هم ارتقا یافته اند و کروم بوک ایسر همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل و یک پورت USB-A برای اتصال تجهیزات جانبی قدیمی تر از راه می رسد.

گذشته از پردازنده های سری Y اینتل (که می‎ توانید از میان i7-8500Y یا i5-8200Y یا M3-8100Y یکی را به دلخواه انتخاب کنید)، مشخصات سخت افزاری Flip C434 تفاوت چشمگیری با مدل قبلی ندارد. بیشینه حافظه رم و حافظه داخلی کماکان به ترتیب 8 و 128 گیگابایت است و اگر به دنبال حافظه داخلی بیشتر باشید، درگاه مایکرو اس دی به کمک تان خواهد آمد.

کروم بوک ایسوس Flip C434

با این همه، نمایشگر دستگاه حالا ابعادی معادل 14 اینچ دارد که اندکی از نمایشگر 12.5 اینچی مدل پیشین بزرگ تر است. ناگفته نماند که به لطف از بین رفتن حاشیه های نمایشگر، ابعاد کلی دستگاه تفاوتی با قبل نکرده است. از نظر اتصالات هم در کنار پورت USB-A، به دو پورت USB-C برای اتصالات و شارژ باتری 48 وات ساعتی دستگاه دسترسی خواهید داشت.

از مشخصات سخت افزاری که بگذریم، یکی از عناصری که احتمالاً به برتری کروم بوک ایسوس کمک فراوان خواهد کرد، تلاش های چند سال اخیر گوگل با هدف تبدیل Chrome OS به سیستم عاملی قابل اتکا برای تبلت ها است. بعد از عرضه دیوایس پیکسل اسلیت در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، به نظر می رسد که گوگل هنوز برنامه های بزرگی برای سیستم عامل کروم دارد. گفتنی است که هم اکنون نیز به روزرسانی های این سیستم عامل حدوداً هر 6 هفته یک بار از راه می رسند و هرکدام یک وجه از نرم افزار را بهبود می بخشند.

کروم بوک ایسوس Flip C434 قرار است طی ماه های آتی با قیمت پایه 569 دلار روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    فك كنم يكجا دگ ام گفتم?

    اين دستگاه فقط اينطوري استفاده داره كه بوتشو باز كني، كروم او اس رو ديليت كني، ويندوز نصب كني، مرورگر كروم نصب كني ?

مطالب پیشنهادی