ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روحانی: فضای مجازی را نمی‌توان از مردم جدا کرد

رییس جمهور صبح امروز با حضور در وزارت جهاد کشاورزی با وزیر، معاونین و مدیران این وزرات خانه دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار تاکید کرد که باید به تکنولوژی روی خوش نشان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

رییس جمهور صبح امروز با حضور در وزارت جهاد کشاورزی با وزیر، معاونین و مدیران این وزرات خانه دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار تاکید کرد که باید به تکنولوژی روی خوش نشان داد و از دانش بنیان شدن صنعت کشاورزی حمایت کرد. او اظهار داشت که فضای مجازی روز به روز در حال پیشرفت است و نمی‌توان آن را از مردم گرفت.

رییس جمهور کشورمان سرمایه‌گذاری برای استفاده از فناوری‌های مدرن را در زمینه کشاورزی امری ضروری دانست و افزود:

« امروز استفاده از اینترنت و فضای مجازی در همه حوزه ها و از جمله بخش کشاورزی تحول ایجاد کرده و موجب رونق کارها شده است هرچند که عده ای به حق یا ناحق درمورد فضای مجازی ناراحت هستند اما امروزه همه کارها با تلفن همراه و استفاده از فضای مجازی و اینترنت انجام می شود.»

روحانی حمایت از افکار و ایده‌های خوب را امری مهم دانست و آن را در راستای بهبود اقتصاد کشور عنوان کرد: «حرکت ها و اقدامات دانش بنیان و علمی می تواند رابطه بین کشاورز، تولید کننده و مصرف کننده را بهبود بخشیده و نقش واسطه ها و دلالان را کاهش دهد.»

تشکیل صندوق توسعه محصولات کشاورزی، رونق ارتباط بخش کشاورزی با صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مواردی بود که در صحبت‌های رد و بدل شده در این جلسه عنوان شد.

روحانی پیش‌تر در زمانی که تلگرام هم فیلتر شد؛ پست‌هایی حمایتی مبنی بر آزادسازی اینترنت و صدمه نرسانیدن به کسب‌وکارهای مردم در اینستاگرام خود منتشر کرد. روحانی با ادا کردن جملاتی چون «کام مردم را تلخ نکنید» به انتقاد از فیلترینگ تلگرام پرداخته بود ولی در نهایت این اعتراضات توفیقی حاصل پیدا نکرد و نهادهای حکومتی همچنان تلگرام را مسدود نگاه داشتند.

صحبت‌های روحانی در آن زمان باعث بروز اختلافاتی بین او و دادستان کل کشور شد که در رسانه‌ها خبرساز شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • محمد حسین دوست
    محمد حسین دوست | ۲۰ دی ۱۳۹۷

    دولت دکتر روحانی بهترین دولت در این ۴۰ سال اخیر بوده
    ایشان موفق شدند تورم افسارگسیخته را تک رقمی کنند (یعنی ۹ درصد) که این کار در جهان بی سابقه است.
    پاسپورت ما ایرانی ها در این ۵ سال بهترین جایگاه ها را بدست اورد.
    و اکثریت مردم ایران دیگر نیازمند یارانه نیستند.
    اکثر افرادی که اینجا نظر میذارند فیک هستند وگرنه جناب اقای دکتر روحانی بسیار محبوب مردم ایران هستند و در سطح جهانی هم محبوبیت بالایی دارند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی