ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سشوار جدید Volo Beauty شما را از پریز برق بی نیاز می‌کند

کمپانی Volo Beauty از سشوار جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند موهای شما را از درون و بیرون خشک کند. این سشوار جالب از یک باتری لیتیومی بهره می‌برد و بنابراین شما نیازی به متصل کردن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

کمپانی Volo Beauty از سشوار جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند موهای شما را از درون و بیرون خشک کند.

این سشوار جالب از یک باتری لیتیومی بهره می‌برد و بنابراین شما نیازی به متصل کردن آن به برق ندارید. البته در بخش تاریک ماجرا، این باتری با یک بار شارژ شدن تنها ۱۴ دقیقه کار می‌کند و بنابراین اگر موهای نسبتا بلندی دارید، احتمالا در هر بار استفاده باید سشوار خود را دوباره شارژ کنید. این سشوار برای خشک کردن موهای شما از اشعه فروسرخ استفاده می‌کند و همین قضیه باعث می‌شود تا رطوبت به طور کامل از سطح و داخل ریشه موی شما دفع شود.

سشوار

کمپانی Volo Beauty هنوز مشخص نکرده که خشک کردن مو با این گجت چقدر طول خواهد کشید اما سازندگان آن اعلام کردند که محصول جدید آن‌ها کار خود را سریع‌تر از خشک کن‌های عادی انجام خواهد داد. این سشوار در حال حاضر یکی از پروژه‌های سایت کیک استارتر محسوب می‌شود و احتمالا باید در زمان نامشخصی از سال جاری میلادی منتظر عرضه آن باشیم.

سشوار جدید کمپانی Volo Beauty تنها محصول خانگی جالب معرفی شده در مراسم CES 2019 نیست. ساعاتی پیش، کمپانی فرانسوی FasTeesH طی رویداد CES 2019 از مسواکی رونمایی کردکه کار تمیز کردن دندان های شما را تنها در ۱۰ ثانیه انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی