ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قفل درب هوشمند
تکنولوژی

قفل درب هوشمند Elecpro با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی معرفی شد

در ماه های اخیر قفل های هوشمند و زنگ درب منزلِ مجهز به دوربین در بین پر فروش ترین تجهیزات خانه های هوشمند بوده اند. برخی از این قفل ها امکان مشاهده فردی که در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۷

در ماه های اخیر قفل های هوشمند و زنگ درب منزلِ مجهز به دوربین در بین پر فروش ترین تجهیزات خانه های هوشمند بوده اند. برخی از این قفل ها امکان مشاهده فردی که در پشت در منزلتان است را از راه دور فراهم می کند اما محصول جدید شرکت Elecpro قابلیت تشخیص چهره و اثر انگشت را به این دستگاه های هوشمند آورده است.

محصولات جدید این شرکت در دو مدل عرضه شده اند؛ یکی با حسگر اثر انگشت (مدل US:E Password) و دیگری با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی کاربر (مدل US:E Facial Recognition). البته این نام گذاری کمی گیج کننده به نظر می رسد چرا که هر دو مدل از قفل گشایی با پسورد هم پشتیبانی می کنند.

قفل درب هوشمند

این قفل ها می توانند با روش های مختلف قفل یا باز شوند. به این منظور می توان از ریموت کنترل، کلید فیزیکی، اپلیکیشن گوشی هوشمند، پسورد یا دوربین داخلی دستگاه استفاده کرد. به گفته سازنده بدنه این دوربین از آلیاژ روی ساخته شده و سیلندر قفل آن هم از استانداردهای رده B آلمانی بهره می برد. شرکت Elecpro تضمین تا 350 هزار باز یا بسته شدن سیلندرها را تضمین کرده است.

در صورتی که فردی در پشت درب منزلتان باشد با هر دو مدل دستگاه می توانید تصویر فرد را مشاهده کنید. چه در منزل روی صندلی در حال استراحت یا در آن سوی دنیا در هتل باشید، به راحتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن ویژه، درب را برای فرد مورد نظر باز کنید.

در مدلی که به حسگر اثر انگشت مجهز شده می توان تا 10 اثر انگشت را تعریف کرد. این سیستم می تواند در عرض 0.2 ثانیه اثر انگشت را شناسایی کند. هر دو مدل البته با پسورد هم امکان قفل گشایی را دارند و در صورتی که فردی تا 5 بار پسورد اشتباه را وارد کند، اخطاری روی گوشی صاحب خانه ارسال می شود.

قفل درب هوشمند

قابلیت جالب دیگر استفاده از رمزهای به هم ریخته است. تصور کنید فردی در نزدیکی شما ایستاده و می خواهید پسورد 2468 را وارد کنید. می توانید ترکیب های 47632468، 24684637 و یا 31224685468 را وارد کنید.

کمپین جمع آوری سرمایه این محصول در وبسایت کیک استارتر همچنان ادامه دارد. مدل مجهز به حسگر اثر انگشت 219 دلار و مدل با قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی 339 دلار قیمت گذاری می شود. البته افرادی که زودتر اقدام به خرید کنند باید تنها 149 و 199 دلار بپردازند. این دو محصول از ماه مه سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی