ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Zephyrus S GX701
تکنولوژی

لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus S با گرافیک سری RTX 2080 معرفی شد

ایسوس از نسخه ۱۷ اینچی Zephyrus S با شماره مدل GX701 رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمند بهره می برد. GX701 نخستین نوت‌بوک ایسوس با گرافیک سری RTX 20 است که توانایی پشتیبانی از انویدیا RTX 2080 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۰

ایسوس از نسخه ۱۷ اینچی Zephyrus S با شماره مدل GX701 رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمند بهره می برد.

GX701 نخستین نوت‌بوک ایسوس با گرافیک سری RTX 20 است که توانایی پشتیبانی از انویدیا RTX 2080 را هم دارد. هرچند این دستگاه باریکترین نسخه ۱۷ اینچی ایسوس به حساب می آید اما ضخامت ۱۸.۷ ملی متری آن کمی از مدل قبلی این سری بیشتر است.

از ستون های پردازشZephyrus S GX701 باید به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8750H، پردازشگر گرافیکی RTX 2080 Max-Q با ۸ گیگابایت رم اختصاصی و تا ۲۴ گیگابایت رم اشاره کرد. نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این محصول مانند ROG Mothership از رزولوشن 1080p، نرخ رفرش فوق العاده ۱۴۴ هرتز، زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه و قابلیت G-SYNC بهره می برد. این نمایشگر علی رغم رزولوشن پایین از سرعت بالا و حاشیه های اندک بهره می برد تا جایی که در بدنه مدل های ۱۵ اینچی جاخوش کرده است.Zephyrus S GX701ایسوس مدعی است که بازار لپ تاپ های ۱۷ اینچی به سرعت در حال رشد بوده که دلیل آن کاهش ابعاد، وزن و قیمت این محصولات است.

این دستگاه قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB-C را دارد بنابرین نیاز به همراه داشتن همیشگی آداپتور ۲۳۰ واتی آن نخواهید داشت. کمپانی سازنده هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده اما احتمالا تا پایان سال جاری از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی