ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ معرفی شد؛ با ادیسه آشنا شوید

شرکت انویدیا چندی پیش از تازه ترین پردازنده های گرافیکی خود در سری RTX 20 رونمایی کرد و بلافاصله بعد از آن شرکت های سازنده تازه ترین لپ تاپ های مجهز به این پردازنده های گرافیکی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۳

شرکت انویدیا چندی پیش از تازه ترین پردازنده های گرافیکی خود در سری RTX 20 رونمایی کرد و بلافاصله بعد از آن شرکت های سازنده تازه ترین لپ تاپ های مجهز به این پردازنده های گرافیکی را معرفی کردند.

لپ تاپ ادیسه سامسونگ نیز از جمله محصولات جدید مجهز به این پردازنده هاست که به نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با رزلوشن 1080p و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز با پشتیبانی از تکنولوژی GSYNC انویدیا مجهز شده است.

متاسفانه 1080p تنها رزلوشن پشتیبانی شونده توسط این لپ تاپ در برهه کنونی است اما همین مقدار هم برای ایجاد نرخ فریم بالا و اجرای روان بازی ها مناسب است. درست مانند پردازنده های گرافیکی دسکتاپی از سری RTX نسخه های موبایل RTX 2080 نیز از تکنولوژی ردیابی پرتو یا ray tracing پشتیبانی می کنند که نورپردازی بازی های پشتیبانی کننده را واقع گرایانه تر می کند.

در مورد دیگر سخت افزار لپ تاپ ادیسه هم میتوانیم به نسل هشتم از پردازنده های شش هسته ای Core i7 اینتل، تا ۱۶ گیگابایت رم و پشتیبانی از حافظه های NVMe SSD و یک هارد پرتابل اشاره کنیم.

وزن این لپ تاپ برابر با ۲.۳۵ کیلوگرم عنوان شده و به همین خاطر به سبکی محصولات الینور و ریزر یا حتی ایسوس نیست با این حال میتوان آن را نسخه پیشرفته تری نسبت به قبل دانست. این لپ تاپ همچنین شامل مجموعه ای از پورت هاست که از آن جمله میتوان به سه پورت USB 3.0، یک پورت USB-C و اترنت و HDMI اشاره نمود.

اشاره کنیم که ادیسه سامسونگ برتری خاصی نسبت به دیگر لپتاپ های گیمینگ موجود در بازار ندارد با این حال میتوان آن را نقطه پیشرفتی در تولید نوت بوک های قدرتمند توسط سامسونگ دانست. قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه نیز هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی