ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون‌های ۲۰۱۹ سری لایو JBL معرفی شد

امسال JBL در نمایشگاه CES 2019 از سری هدفون‌های جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی علاوه بر معرفی چهار مدل بی سیم، از سری لایو جدیدی هم رونمایی کرده است. این هدفون‌های بزرگ و با کیفیت JBL  شامل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

امسال JBL در نمایشگاه CES 2019 از سری هدفون‌های جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی علاوه بر معرفی چهار مدل بی سیم، از سری لایو جدیدی هم رونمایی کرده است. این هدفون‌های بزرگ و با کیفیت JBL  شامل گزینه‌های مختلفی می‌شوند که می‌تواند رضایت هر کاربر را فراهم آورند.

Live 650BTNC

بدین ترتیب میان هدفون‌های جدید سری لایو مدل‌های بی سیم یا با سیم دیده می‌شوند و کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه‌ی مناسب، هدفون را داخل و روی گوشش قرار دهد.

پیشرفته‌ترین مدل این سری، 650BTNC نام دارد و در واقع هدفونی بی سیمی است که روش گوش کاربر قرار می‌گیرد و با استفاده از قابلیت حذف صدای محیط قادر است تجربه‌ی منحصر بفردی را برای کاربر فراهم آورد. ضمن اینکه هدفون یاد شده به قابلیت کنترب لمسی به همراه یک باتری با عمر ۲۰ ساعت مجهز شده و برای شارژ کامل شدن تنها به ۲ ساعت شارژ نیاز دارد. این هدفون‌های ۱۹۹.۹۵ دلار قیمت دارند.

Live 500BT

دو هدفون دیگر نیز با نام‌های 400BT و 500BT  از سری لایو معرفی شده‌اند که ا دور واقع گزینه‌های بی سیمی هستند که قابلیت حذف صدای محیطی برایشان در نظر گرفته نشده است. کاربر می‌تواند با یک بار شارژ کردن 400BT، به مدت ۲۴ ساعت موسیقی گوش کند اما مدل  500BT عمر باتری ۳۰ ساعته دارد.

Live 500BT

این دو مدل از حالت‌های Ambient Aware و TalkThru برای حذف صدا پشتیبانی می‌کنند و قابلیت کنترل لمسی برایشان تعبیه شده است. قیمت 500BT در ۱۴۹.۹۵ دلار بوده و کاربران باید برای خرید 400BT  ۹۹.۹۰۵ دلار هزینه کنند.

Live 200BT

گفتنی است هر سه مدل معرفی شده یعنی لایو 650BTNC، لایو 500BT و لایو 400BT، از آلکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می‌کنند و کاربر می‌توانند از این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای این هدفون‌ها استفاده کنند.

Live 100

مدل دیگری هم از این سری با نام لایو 200BT  به قیمت ۶۹.۹۵ دلار معرفی شده که در واقع یک ایرباد سیمی است و عمری باتری ۱۰ ساعته دارد. در پایان هم باید به ارزانترین گزینه‌ی موجود از این سری یعنی لایو 100 اشاره نمود که ایرباد سیمی ساده ۳۹.۹۵ دلاری است و تنها نام برند JBL  روی آن به چشم می‌خورد.

البته این شرکت از هدفون‌های بی سیم جدید خود نیز رونمایی کرده تا گزینه‌های بسیار زیادی در اختیار خریداران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی