ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Elite 85h
تکنولوژی

هدفون جدید جبرا Elite 85h با ۳۲ ساعت شارژدهی معرفی شد

هدفون جدید جبرا Elite 85h امکان فعال سازی دستیار صوتی بدون فشار دادن هیچ کلیدی را فراهم می کند. این مدل جدید که توانایی حذف را نویز را هم دارد از سه دستیار صوتی الکسا، سیری و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

هدفون جدید جبرا Elite 85h امکان فعال سازی دستیار صوتی بدون فشار دادن هیچ کلیدی را فراهم می کند.

این مدل جدید که توانایی حذف را نویز را هم دارد از سه دستیار صوتی الکسا، سیری و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند که بنابر مدل گوشی کاربر فعال خواهند شد.

Elite 85h به لطف فناوری SmartSound جبرا تنظیمات صوتی را بر اساس میزان نیوز محیط اطراف تنظیم می کند، به عبارت دیگر با ورود به محیطی آرامتر سطح صدا یا میزان کاهش نویز متناسب با آن کاهش پیدا می کنند. Elite 85hجبرا به صورت پیش فرض سه پروفایل صوتی را در نظر گرفته که عبارتند از Commute، In Public و In Private که با استفاده از اپ ویژه هدفون می توان سطح صدا، حذف نویز و اکولایزر هر پروفایل را شخصی سازی کرد. قابلیتی که هنوز ارائه نشده فعال سازی خودکار پروفایل متناسب با محیط و بر اساس اولویت کاربر است اما جبرا از تلاش برای ارائه آن در آینده خبر داده است.

هدفون Elite 85h به هشت میکروفون مجهز شده که کارایی آن را تا حد زیادی بهبود می بخشند. دو واحد از این میکروفون ها به حذف نویز، دو واحد به SmartSound و چهار میکروفون باقیمانده نیز به تماس و کنترل دستیار صوتی اختصاص دارند.

هدفون رو گوشی جبرا از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP52 پشتیبانی کرده و از طریق پورت Type-C شارژ می شود. Elite 85h امکان ۳۲ ساعت پخش مداوم موزیک با حذف نویز فعال را در اختیار شما قرار می دهد اما با فعال سازی دستیار صوتی این میزان تا حدودی کاهش می یابد.

هدفون Elite 85h از فروردین ماه سال آتی در رنگ های بژ، مشکی و آبی تیره و با قیمت ۲۹۹ دلار از راه خواهد رسید.

این کمپانی در کنار Elite 85h نسخه جدید هدفون Move را با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرده که شارژدهی آن تا ۱۲ ساعت افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی