ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوترهای گیمینگ جدید کروسیر از آخرین فناوری‌های اینتل و انویدیا بهره می‌برند

شرکت کروسیر با کامپیوترهای گیمینگ جدید خود با نام One Pro i180 به نمایشگاه CES 2019 آمده، دستگاهی که هم کوچک است و هم قدرتمند و قوی. این دستگاه دارای پردازنده ۱۲ هسته‌ای اینتل Core ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۲

شرکت کروسیر با کامپیوترهای گیمینگ جدید خود با نام One Pro i180 به نمایشگاه CES 2019 آمده، دستگاهی که هم کوچک است و هم قدرتمند و قوی. این دستگاه دارای پردازنده ۱۲ هسته‌ای اینتل Core i9-9920X با سرعت کلاک ۴.۵ گیگاهرتز و کارت گرافیک قدرتمند انویدیا RTX 2080Ti است.

One Pro i180 را می‌توان تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم، ۹۶۰ گیگابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت HDD مجهز کرد. اما شرکت کروسیر ترجیح داده که این کامپیوتر خود را هم به نورپردازی RGB مجهز کند تا قیمت بالای ۵ هزار دلاری از لحاظ ظاهری هم توجیه‌پذیر باشد.

گرچه این دستگاه یک وورک استیشن قدرتمند به حساب می‌آید اما با توجه به همه قابلیت‌های بیان شده دستگاهی جذاب برای گیمرها نیز به حساب می‌آید.

اما اگر این دستگاه برای شما مناسب به نظر نمی‌رسد، می‌توانید گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تری مثل i160 و i140 را در نظر بگیرید که به ترتیب قیمت‌های ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ دلاری دارند. هر دو مدل از لحاظ ظاهری مشابه i180 هستند.

در i160 پردازنده Core i9-9900K و کارت گرافیک RTX 2080 Ti به کار گرفته شده در حالی که مدل i40 دارای پردازنده Core i7-9700K و کارت گرافیک RTX 2080 است. هر دو مدل نامبرده هم برای نیاز گیمرها کاملا کافی به نظر می‌رسد.

مدل i140 از همین حالا قابل سفارش است ولی دو مدل دیگر را باید تا مدتی دیگر منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی