ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کداک با دو دوربین و یک پرینتر فوری جدید به نمایشگاه CES امسال آمد

احتمالاً موافق باشید که کمپانی های مشهور حوزه دوربین مانند Kodak و Polaroid هم اکنون به برندهایی غم انگیز تبدیل شده اند. این نام ها در روزگاری نه چندان دور جزو برترین بازیگران حوزه خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۲

احتمالاً موافق باشید که کمپانی های مشهور حوزه دوربین مانند Kodak و Polaroid هم اکنون به برندهایی غم انگیز تبدیل شده اند. این نام ها در روزگاری نه چندان دور جزو برترین بازیگران حوزه خود بودند اما امروز به خاطر فروش لایسنس و لوگوهایی که روی هر چیزی -از لپتاپ های ارزان قیمت گرفته تا پایه های سلفی- چسبانده می شوند، معنای خود را از دست داده اند. این موضوع درباره محصولات جدید Kodak در نمایشگاه CES امسال مصداق دارد. گذشته از لامپ های LED و دوربین های نظارت بر کودکان، این کمپانی خانواده ای متشکل از دوربین ها و پرینترهای فوری را معرفی کرده که همگی تحت عنوان Smile شناخته می شوند.

پیش از هر چیز دوربین Smile Instant Print را داریم که به سنسوری 10 مگاپیکسلی، یک نمایاب LCD، تایمری 10 ثانیه ای و فلاش اتوماتیک مجهز شده است. درگاه مایکرو اس دی هم روی بدنه به دستگاه به چشم می خورد و هنگامی که از تصویر ثبت شده راضی بودید، می توانید آن را روی ورق زینک چاپ کنید. Smile Instant Print عملاً هیچ تفاوتی با Kodak Printomatic ندارد که خود آن هم هیچ تفاوتی با دوربین 10 مگاپیکسلی Polaroid Snap که تصاویر را روی ورق زینک چاپ می کرد نداشت.

بعد از Smile Instant Print نوبت به دوربین دیجیتالی Smile Classic Instant Print می رسد که با الهام از دوربین های پولاروید، از یک نمایاب بیرون جهنده بهره می برد و جز این، تفاوت معناداری با مدل قبلی ندارد. البته یکی از قابلیت های این دوربین، اتصال به موبایل هوشمند از طریق بلوتوث است که به شما اجازه می دهد تصاویر داخل گوشی را روی ورق زینکی با ابعاد 3.5x4.25 اینچ چاپ کنید.

و در نهایت پرینتر دیجیتالی و فوری Smile را داریم که بزرگ جثه ترین محصول جدید کداک به حساب می آید. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست می تواند به اپلیکیشن مخصوص Kodak روی موبایل های مبتنی بر iOS و اندروید متصل شده و تصاویر شما را پرینت کند.

کداک هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای هیچ یک از این سه دیوایس اعلام نکرده اما همگی در سال 2019 از راه می رسند. دوربین Smile Instant Print و پرینتر کوداک هرکدام 100 دلار قیمت دارند و Smile Classic هم با قیمت 150 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی