ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین از نخستین ساعت هوشمند خود با قابلیت اتصال مخابراتی رونمایی کرد

کمپانی گارمین اخیراً و در جریان نمایشگاه CES 2019 از نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر 4G LTE خود رونمایی کرده که Vivoactive 3 Music نام دارد و با ورایزن وایرلس سازگار است. این ساعت هوشمند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵

کمپانی گارمین اخیراً و در جریان نمایشگاه CES 2019 از نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر 4G LTE خود رونمایی کرده که Vivoactive 3 Music نام دارد و با ورایزن وایرلس سازگار است.

این ساعت هوشمند که حالا از ارتباطات مخابراتی پشتیبانی می کند، به کاربران اجازه خواهد داد که هنگام دویدن یا رفتن به باشگاه موبایل هوشمند خود را در خانه بگذارند و کماکان قادر به گوش سپردن به موسیقی، ارسال پیامک و پایش فعالیت های ورزشی خود باشند. گارمین مدعی شده که Vivoactive 3 Music در «حالت اسمارت واچ» تا 5 روز عمر باتری خواهد داشت و در صورتی که GPS و LTE فعال باشند و موسیقی پخش شود، کمینه عمر باتری برابر با 4 ساعت خواهد بود.

ساعت جدید گارمین ضمناً با یک قابلیت امنیتی داخلی از راه می رسد که قادر به شناسایی برخوردهای شدید یا سقوط از ارتفاع است و در صورت وقوع چنین اتفاقاتی، با شماره های اضطراری تعیین شده از سوی کاربر تماس می گیرد. علاوه بر این، اگر کاربر احساس ناخوشی کند می تواند دکمه تعبیه شده روی بدنه دستگاه را برای 5 ثانیه نگه دارد تا پیامی شامل لوکیشن دقیق او برای شماره های اضطراری ارسال شود. ناگفته نماند که با قابلیت Garmin LiveTrack هم می توانید لوکیشن خودتان را همواره با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

نخستین ساعت هوشمند سری Vivoactive 3 طی سال گذشته میلادی عرضه شد و مدل جدید به جز پشتیبانی از LTE، تفاوت معناداری با مدل ابتدایی ندارد. این بار اما کاربران می توانند به صورت مستقیم موزیک های مورد علاقه شان را روی اپلیکیشن های استریم موسیقی شخص ثالث -مثل Deezer و در آینده نزدیک اسپاتیفای- دانلود کنند. ضمناً امکان اتصال هدفون های بی سیم نیز با بلوتوث مهیا شده است. باید افزود که ساعت گارمین Vivoactive 3 Music هنوز تاریخ عرضه و قیمت مشخصی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی