ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Belkin از تازه ترین هدفون لایتنینگ و USB-C در سری Rockstar خود رونمایی کرد

بعد از اینکه اپل جک صدای 3.5 میلی متری را در موبایل ‎های آیفون کنار گذاشت، Belkin یکی از کمپانی هایی بود که تدبیری برای مشکل عدم امکان شارژ دستگاه و استفاده همزمان از هدفون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۸

بعد از اینکه اپل جک صدای 3.5 میلی متری را در موبایل ‎های آیفون کنار گذاشت، Belkin یکی از کمپانی هایی بود که تدبیری برای مشکل عدم امکان شارژ دستگاه و استفاده همزمان از هدفون اندیشید. این کمپانی از وسیله‎ ای جانبی به نام Rockstar Lightning Audio + Charge Splitter رونمایی کرد که به شما اجازه می‎دهد در کنار شارژ دیوایس مجهز به پورت لایتنینگ خود، از هدفون های لایتنینگ هم استفاده کند.

این کمپانی حالا در جریان نمایشگاه CES لاس وگاس از هدفون لایتنینگ و توگوشی جدیدی در سری Rockstar رونمایی کرده که قرار است طی تابستان پیش رو عرضه عمومی شود. علاوه بر این، ورژن USB-C همین هدفون نیز در دستور کار است و مدت کوتاهی بعد از ورژن لایتنینگ به بازار می ‎آید.

هدفون لایتنینگ Balkin Rockstar

در حال حاضر هیچ صحبتی درباره قیمت‎ گذاری دستگاه به میان نیامده اما می توان امیدوار بود که کیفیت صوتی بیشتری نسبت به مدل قبلی داشته و حدوداً هم قیمت با ایرپادهای خود اپل باشد که با قیمت 25 دلار در خرده فروشی ها عرضه می شود.

Belkin می گوید یکی از مهم ترین مشخصه های هدفون های سری Rickstar، مقاومت بسیار بالای آنهاست که جواز MFi را دریافت کرده. علاوه بر این، کلاهک مورد استفاده از نوع سیلیکون است و نه تنها بهتر در گوش جای می گیرد، بلکه نویزهای بیرونی را هم به شکل موثرتری دفع می کند. این هدفون جدید که در مقابل عرق و آب هم مقاوم است در دو رنگ مشکی و سفید طی تابستان سال 2019 روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HameD۶۹
    HameD۶۹ | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    یه زمانی سوکت های نوکیا این مشکل رو داشتند که بعد از n95 یا n82 بود که جک هدفون اضافه شد به گوشیای نوکیا
    دوباره همون داستانا تکرار داره میشه

مطالب پیشنهادی