ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر فضای باز سونی
تکنولوژی

اسپیکر فضای باز جدید سونی محفظه ای برای نگهداری لیوان نوشیدنی دارد

سونی پس از ساخت اسپیکرهای بزرگ بلوتوثی دارای رقص نور برای مهمانی‌ها، حالا به سراغ چالش جدیدی رفته است. ژاپنی‌ها در نمایشگاه CES امسال از اسپیکری برای فضای باز رونمایی کرده‌اند که می‌تواند لیوان نوشیدنی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

سونی پس از ساخت اسپیکرهای بزرگ بلوتوثی دارای رقص نور برای مهمانی‌ها، حالا به سراغ چالش جدیدی رفته است. ژاپنی‌ها در نمایشگاه CES امسال از اسپیکری برای فضای باز رونمایی کرده‌اند که می‌تواند لیوان نوشیدنی شما را هم روی خودش نگه دارد.

اسپیکر 250 دلاری  GTK-PG10 در اصل برای فضای باز و مهمانی‌های خارج از خانه طراحی شده، به همین خاطر DSP (پردازنده سیگنال دیجیتالی) آن به گونه‌ای تنظیم شده که به طور خودکار حجم و کیفیت پخش صدا را در فضای باز تغییر بدهد.

اسپیکر فضای باز سونی

این اسپیکر به غیر از اتصال مستقیم به برق، دارای باتری هم هست که با هر بار شارژ می‌تواند 13 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد. اسپیکر مربعی شکل سونی دارای دستگیره‌ای برای حمل آسان هم هست، و می‌توانید برای پخش بهتر صدا آن را روی یک استند مرتفع قرار بدهید.

اما دو دلیل هست که شما را از انجام چنین کاری منصرف می‌کند. یکی اینکه با بازگشایی پنل بالایی GTK-PG10، دو اسپیکر کوچک نمایان می‌شوند که می‌توانند صدا را رو به بالا و بیرون پخش کنند. بنابراین حتی در فضای باز هم صدای موزیک با وضوح و کیفیت بالا به گوش‌تان خواهد رسید.

نکته جالب دیگر این که اسپیکر جدید سونی چهار محفظه خالی برای نگهداری لیوان‌ نوشیدنی هم دارد و ضد آب هم هست. بنابراین اگر سهوا لیوان را روی اسپیکر خالی کردید، هیچ گونه نگرانی بابت خراب شدن دستگاه نخواهید داشت.

اسپیکر فضای باز سونی

از دیگر امکانات این اسپیکر می‌توان به رادیوی FM، اتصال بلوتوث، USB و پورت AUX اشاره کرد. همچنین دکمه‌ اختصاصی برای فعالسازی حالت Mega Bass (یکی از تکنولوژی‌های انحصاری سونی در پخش صدا) و تغییر حالت پخش هم روی این اسپیکر جالب مشاهده می‌شود. همچنین با وجود پورت میکروفون روی بدنه، پیش‌بینی می‌شود که پشتیبانی از Karaoke هم یکی دیگر از خصوصیات این اسپیکر منحصر به فرد سونی باشد.

سونی هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه این اسپیکر به بازار ارائه نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی