ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر ضد آب JBL فلیپ 5 معرفی شد

به گزارش رسانه‌ها شرکت JBL یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه CES 2019 محسوب می‌شود چرا که گزینه‌های زیادی برای سرگرم کردن کاربران فراهم کرده است. این برند معتبر در همین نمایشگاه، آمپلی فایر‌های پیشرفته، بلندگو‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

به گزارش رسانه‌ها شرکت JBL یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه CES 2019 محسوب می‌شود چرا که گزینه‌های زیادی برای سرگرم کردن کاربران فراهم کرده است. این برند معتبر در همین نمایشگاه، آمپلی فایر‌های پیشرفته، بلندگو‌های خانگی سری جدید هدفون‌ها و ایرپاد‌های بی سیم معرفی کرده است. با این وجود، محبوبترین محصول این شرکت بدون شک نسل جدید اسپیکر معروف JBL فلیپ 5 محسوب می‌شود که توجه تمامی کاربران را به خود جلب کرده است.

این محصول در واقع جانشینی برای بلنگوی فلیپ 4 به شمار می‌رود که سال ۲۰۱۷ معرفی شده و قابلیت‌های زیادی به آن اضافه نشده است. با این وجود اسپیکر JBL فلیپ 5 به طراحی آکوستیک جدید و درایو‌های تازه‌ای مجهز شده که کارایی آن را بهتر کرده است. این مسئله موجب شده که کیفیت صدا کمی پیشرفت کند و همچنین باس بهتری به محتوای صوتی اضافه شود.

همچنین بلندگوی فلیپ 5 موفق شده استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر آب کسب کند و از عمر باتری ۱۲ ساعته بهره می‌برد. نکته قابل توجه این است که یک درگاه  USB Type-C نیز برای این اسپیکر در نظر گرفته شده که راحتی کاربر را فراهم آورده است.

البته بلندگوی فلیپ 5 از وای فای پشتیبانی نمی‌کند و به قابلیت‌های دستیار هوشمند نیز مجهز نشده است. به هر حال اسپیکر JBL فلیپ 5 هنوز بهترین گزینه‌ی کلاسیک برای پخش موسیقی به شمار می‌رود و خرید آن نیز هزینه‌ی بالایی نمی‌طلبد.

بلندگوی JBL فلیپ 5 قرار است در ۱۱ رنگ مختلف عرضه شود و کاربران می توانند آن را با صرف هزینه‌‌ای معادل ۱۰۰ دلار خریداری نمایند.

علاوه بر این محصول، کمپانی JBL از یک اسپیکر کوچک بلوتوثی برای کودکان معرفی کرده که  از یک باتری با عمر ۵ ساعت بهره می‌برد. این محصول که JBL JR POP نام گرفته و موفق شده لیسانس IPX7 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند. این بلندگوی بلوتوثی کوچک قرار است در ۶ رنگ مختلف عرضه شود و قیمتی در حدود ۳۰ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • emad rahimi
    emad rahimi | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    Flip4هم 100دلار بود، چه جالب

مطالب پیشنهادی