ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این اجاق خورشیدی حتی بدون نور خورشید هم کار می‌کند

کمپانی Go Sun با یک اجاق خورشیدی جدید به مراسم CES بازگشته است. این اجاق می‌تواند غذای مورد نیاز ۵ نفر را تامین کرده و با استفاده از مکانیزم جالبی، حتی در زمانی که آفتاب ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کمپانی Go Sun با یک اجاق خورشیدی جدید به مراسم CES بازگشته است. این اجاق می‌تواند غذای مورد نیاز ۵ نفر را تامین کرده و با استفاده از مکانیزم جالبی، حتی در زمانی که آفتاب نیست هم به کار خود ادامه می‌دهد.

Go Sun معمولا پروژ‌ه‌های خود را با استفاده از کیک‌استارتر به مرحله تولید می‌رساند و اجاق خورشیدی جدید این کمپانی با نام Fusion هم دور از این قضیه نیست. این اجاق جدا از استفاده از نور خورشید می‌تواند با استفاده از پاور بانک خود، انرژی مورد نیاز برای آشپزی طی شب را هم ذخیره کند.

اجاق خورشیدی

جدا از این مورد، Fusion از یک ترموستات مجهز به بلوتوث بهره می‌برد که هنگام آماده شدن غذا، وضعیت را به اطلاع شما خواهد رساند. پنل‌های خورشیدی این دستگاه می‌توانند تقریبا ۸۰ درصد از اشعه خورشیدی را به گرما تبدیل کنند که این میزان انرژی توانایی گرم کردن اجاق تا ۵۵۰ درجه سانتی‌گراد را دارد. البته گرم شدن اجاق در حالی اتفاق می‌‌افتد که شما در سطح بیرونی این وسیله گرما را حس نخواهید کرد.

سطح داخلی این اجاق به عنوان یک عایق برای گرم داشتن غذا هم عمل می‌کند. در ضمن، این دستگاه می‌تواند از المنت‌ و گرمای حرارتی هم برای گرم کردن غذا استفاده کند. این المنت‌ها برای پخت کامل یک غذا به ۱۲ وات انرژی نیاز دارد. در انتها باید گفت Fusion با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی