ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از تلویزیون میکرو LED غول پیکر ۲۱۹ اینچی

سامسونگ در مراسم CES امسال پرکار و جدی ظاهر شده. شرکت کره‌ای سال گذشته در این مراسم به نمایش تلویزیون بزرگ ۱۴۶ اینچی پرداخته بود که آن را «دیوار» یا Wall می‌خواند. امسال هم غول ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵

سامسونگ در مراسم CES امسال پرکار و جدی ظاهر شده. شرکت کره‌ای سال گذشته در این مراسم به نمایش تلویزیون بزرگ ۱۴۶ اینچی پرداخته بود که آن را «دیوار» یا Wall می‌خواند. امسال هم غول کره‌ای بیکار ننشست و بعد از رونمایی‌های شگفت انگیز قبلی، حالا به رونمایی از یک تلویزیون ۲۱۹ اینچی پرداخت.

شاید استفاده از تلویزیون ۲۱۹ اینچی در خانه کار عاقلانه‌ای به نظر نرسد، اما «دیوار» جدید کره‌ای نظرات بسیاری را در CES امسال به خود جلب کرد.

مثل هر صفحه‌ی میکرو LED دیگری، رنگ مشکی در این تلویزیون کاملا واقعی خواهد بود، اما این روشنایی تصویر است که در این اندازه از تلویزیون نظر شما را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این، وسعت رنگ ارائه شده در این تلویزیون نیز بی نظیر است.

صفحه از چند بخش مجزا ساخته شده که سامسونگ با اتصال آن‌ها به یکدیگر به تولید یک تلویزیون با اندازه‌ای غیر عادی پرداخته است. در ورژن قبلی «دیوار» یکی از انتقاد‌ها به تلویزیون کره‌ای، امکان دیدن خط مرزی این پنل‌ها بود. امسال اما سامسونگ این موضوع را مد نظر قرار داده و تا جایی که ممکن بود، آن‌ها را محو کرده است.

البته اگر کاملا نزدیک به تلویزیون قرار بگیرید، امکان دیدن این خطوط یا شکاف‌ها را خواهید داشت. اما قاعدتا نزدیک شدن به یک تلویزیون با این اندازه عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

سامسونگ در بسیاری از سینما‌ها در آمریکا و کره‌ی جنوبی از این نوع نمایشگر‌ها استفاده می‌کند. این نمایشگر‌ها دارای کیفیت 4K هستند و هنوز خبری از 8K در آن‌ها نیست، اما با توجه به اندازه‌شان کیفیت بسیار خوب و تحسین برانگیزی را ارائه می‌نمایند.

به نظر می‌رسد که حداقل در CES 2019 دیگر خبری از رونمایی تلویزیونی بزرگتر نسبت به دیوار ۲۱۹ اینچی سامسونگ نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    من تلویزیون یک دست دوست دارم میکرو led به درد تبلت و اسمارتفون میخوره

مطالب پیشنهادی