ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شارپ Aquos Zero، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیا عرضه شد

گوشی هوشمند شارپ Aquos Zero به صورت رسمی وارد بازار تایوان شد. شارپ ادعا می‌کند که این گوشی، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیاست. این گوشی از بریدگی صفحه نمایش برخوردار است، از اسنپدراگون ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۵

گوشی هوشمند شارپ Aquos Zero به صورت رسمی وارد بازار تایوان شد. شارپ ادعا می‌کند که این گوشی، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیاست. این گوشی از بریدگی صفحه نمایش برخوردار است، از اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد و دارای دوربین پشتی بسیار قدرتمندی است.

گوشی یاد شده تنها ۱۴۶ گرم وزن دارد و از صفحه نمایش اولد ۶.۲ اینچی سبک بهره‌مند شده که به صورت انحصاری توسط شارپ به تولید رسیده است. شاسی با دوام این گوشی با استفاده از آلیاژ منیزیم تولید شده است.

تلفن هوشمند Aquos Zero دارای باتری ۳۱۳۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و کیفیت تصویر ۲۹۹۲ در ۱۴۴۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به استفاده از رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد. استفاده از دو آی‌سی برای شارژ در این تلفن هوشمند می‌تواند جلوی داغ شدن گوشی در حین شارژ شدن را بگیرد. موضوعی که در هنگام انجام بازی‌های سنگین می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

حافظه‌ی داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و از حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل مورد استفاده‌ی این گوشی بر مبنای اندروید 9 خواهد بود که شارپ در آن رابط کاربری شخصی سازی شده خودش را به کار برده است.

پنل پشتی این گوشی دارای لنز ۲۲.۶ فوق عریض با دیافراگم f/1.9 است و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 خواهد بود. شارپ از تکنولوژی تشخیص چهره در هر دو دوربین جلویی و پشتی استفاده کرده است.

این گوشی تنها یک درگاه برای سیم کارت دارد و از اتصالات SIM، 4G  LTE، WIFI 802.11ac، بلوتوث نسخه‌ی 5 و NFC پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی Aquos Zero حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است. در انتها باید به استفاده‌ی این گوشی از تکنولوژی دالبی اتموس نیز اشاره کنیم.

این گوشی به تازگی در تایوان با قیمت حدودی ۶۴۸ دلار به بازار آمده و هنوز مشخص نیست که در نقاط دیگر دنیا هم به فروش برسد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    شارپ دیسپلی برای زاپن هست چطور سر اط تایوان در اورده این شرکت حتی چند ملییتی هم نیست و در اوکیناوا قرار داره

  • min
    min | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    اگه سیستم عاملشو خودش تولید میکرد خیلی خوب میشد

    • xAmirreza
      xAmirreza | ۱۹ دی ۱۳۹۷

      چرا باید این کارو بکنه؟

      • min
        min | ۱۹ دی ۱۳۹۷

        عجب!!! مگه گندایی که اندرویدجماعت میزنن رو خبر نداری!

مطالب پیشنهادی