ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آریو به کاربران بازی رایگان مینی پابجی هر هفته ۲۰۰ هزار تومان جایزه می‌دهد

اگر اخبار مرتبط با بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، قطعا با سبک بتل رویال آشنا خواهید بود. در این میان عنوان مینی پابجی یک تجربه بتل رویال رایگان محسوب می‌شود که مارکت آریو به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

اگر اخبار مرتبط با بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، قطعا با سبک بتل رویال آشنا خواهید بود. در این میان عنوان مینی پابجی یک تجربه بتل رویال رایگان محسوب می‌شود که مارکت آریو به عنوان ناشر آن در ایران، جایزه هفتگی ۲۰۰ هزارتومانی را برای کاربران آن در نظر گرفته است.

برای شرکت در این مسابقه کافی است این بازی با حجم ۶۰ مگابایت را از روی مارکت آریو دریافت کرده، آخر هفته‌ها مشغول به تجربه این عنوان شده و شانس خود را برای دریافت جایزه ۲۰۰ هزار تومانی مینی پابجی امتحان کنید. لازم به ذکر است که این رویداد تنها تا آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مینی پابجی

از این نکته هم نباید غافل شد که به خاطر رنگ‌بندی شاد و فضای کارتونی، تقریبا تمام رده‌های سنی قادر به تجربه این عنوان خواهند بود. جدا از بازی رایگان مینی پابجی، شما می‌توانید روی مارکت آریو عناوین خارجی دیگری مانند Ash of Gods و Fall of Light را به صورت قانونی و با قیمت بسیار کمتر از مارکت‌های خارجی خریداری کنید.

برای دانلود بازی آنلاین و رایگان مینی پابجی و شرکت در مسابقه این عنوان می‌توانید به صفحه رسمی این بازی در آریو مراجعه کنید.

اصلاحیه: در ابتدا هفتگی بودن این جایزه در خبر ذکر نشده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی