ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگرهای فوق عریض ۴۳.۳ اینچی لنوو در CES 2019 معرفی شدند

لنوو امروز در حاشیه نمایشگاه CES از دو نمایشگر فوق عریض ۴۳.۴ اینچی و خمیده رونمایی کرد. نسخه اول «ThinkVision P44W» نام دارد که بیشتر مشتریان تجاری را هدف قرار داده و نمونه دوم با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۰

لنوو امروز در حاشیه نمایشگاه CES از دو نمایشگر فوق عریض ۴۳.۴ اینچی و خمیده رونمایی کرد. نسخه اول «ThinkVision P44W» نام دارد که بیشتر مشتریان تجاری را هدف قرار داده و نمونه دوم با نام «Legion Y44w»، یک نمایشگر گیمینگ است.

پایه مانیتورهای فوق عریض لنوو قابلیت افزایش قد، خم شدن و چرخیدن را ایجاد می‌کند. از سوی دیگر این مانیتورها حاشیه بسیار باریکی دارند که البته در قسمت پایین نمایشگر اندکی افزایش پیدا می‌کند.

 

رزولوشن این دو مانیتور DWUXGA یعنی ۳۸۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و لنوو از آخرین نسل تکنولوژی AMD یعنی FreeSync 2 نیز در آنها استفاده کرده است. فناوری FreeSync به این مانیتورها اجازه می‌دهد تا نرخ به‌روز رسانی صفحه را با نرخ رندری که از کارت گرافیکی دریافت می‌شود هماهنگ کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا لگ‌های قابل مشاهده توسط کاربر، مخصوصاً در زمان بازی، کاهش پیدا کند. نرخ به‌روز رسانی یا رفرش ریت این دو دستگاه ۱۴۴ هرتز بوده و زمان پاسخ‌دهی آنها نیز ۴ میلی‌ثانیه از سوی سازنده اعلام شده است.

دو عدد پورت، HDMI 2.0، یک پورت دسپلی، دو درگاه USB-C و چهار درگاه USB عادی در هر دو نمایشگر تعبیه شده‌اند. مانیتورها همچنین این ویژگی را دارند که دو ورودی مختلف ویدیو را در کنار هم یا به شکل تصویر در تصویر نمایش دهند.

لنوو می‌گوید هر دو نمایشگر را در ماه آوریل به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت نسخه تجاری - سازمانی هزار و ۲۹۹ دلار و بهای نسخه گیمینگ این نمایشگر ۴۳.۳ اینچی، هزار و ۱۹۹ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی