ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آینه هوشمند
تکنولوژی

این آینه هوشمند تیپ و سلامتی شما را تضمین می‌کند

تا کنون شاهد معرفی آینه‌های هوشمند زیادی بوده ایم اما آینه Artemis علاوه بر تست لباس یا رنگ مو، کاربردهای آموزشی و سلامتی بسیاری را هم به ارمغان می آورد. این ابزار هوشمند که توسط کمپانی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

تا کنون شاهد معرفی آینه‌های هوشمند زیادی بوده ایم اما آینه Artemis علاوه بر تست لباس یا رنگ مو، کاربردهای آموزشی و سلامتی بسیاری را هم به ارمغان می آورد.

این ابزار هوشمند که توسط کمپانی CareOS توسعه یافته، با استفاده از قابلیت های واقعیت افزوده و تصویر سازی ۴ بعدی پیش از رنگ کردن مو ظاهر آن را به کاربر نمایش می دهد تا مناسبترین گزینه را انتخاب کند. علاوه بر این ویدیوهای آموزش میک‌آپ بسیاری را در خود دارد که از نظر سلامتی و زیبایی به کاربر کمک می کنند؛ برای مثال می توان به تست سلامت چشم، کنترل کیفیت هوا و آموزش تمرینات کششی اشاره کرد.

آینه هوشمند Artemis جدای از شناسایی چهره، امکان شناسایی دستورات صوتی را هم دارد که هدف از آن عدم لمس آینه و جلوگیری از کثیف شدن سطح آن است. دیگر قابلیت مهم این ابزار فیلمبرداری ۳۶۰ درجه است.آینه هوشمنداین آینه با ترکیب فناوری های شناسایی چهره، هوش مصنوعی و نورپردازی هوشمند مسواک زدن را برای کودکان به یک بازی جذاب تبدیل کرده و در صورت انجام درست آن به آنها امتیاز می دهد.

مهمتر از همه جنبه های سلامتی این آینه است که بر مبنای پلتفرم CareOS صورت می گیرد. این قابلیت هنوز عملی نشده اما توسعه دهندگان Artemis در حال تلاش برای ایجاد پلتفرمی هستند که امکان شناسایی مشکلات پوستی یا حتی وضعیت فیزیکی کاربر را فراهم می کند.

نیازی به نگرانی در مورد افشای اطلاعات به اشخاص دیگر نیست چرا که آینه توانایی شناسایی افراد را دارد. هرکدام از اعضای خانواده با ایجاد اکانت مختص به خود در آن از مزایایی نظیر پیشنهادات آرایشی، پخش موسیقی بر اساس علایق شخصی و غیره بهره مند خواهند شد.

Artemis در حال حاضر برای فروش ارائه نشده اما CareOS به دنبال شرکای مناسب برای عرضه انبوه آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی