ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرانجام امکان متوقف کردن آپدیت ویندوز 10 نسخه‌ی Home فراهم شد

کسانی که از ویندوز 10 نسخه‌ی هوم استفاده می‌کنند بالاخره قادر خواهند بود که بروزرسانی‌های ویندوز 10 نسخه‌ی هوم را متوقف نمایند. البته این موضوع هنوز در حد حدس است. بروزرسانی جدید که برای انجام ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

کسانی که از ویندوز 10 نسخه‌ی هوم استفاده می‌کنند بالاخره قادر خواهند بود که بروزرسانی‌های ویندوز 10 نسخه‌ی هوم را متوقف نمایند. البته این موضوع هنوز در حد حدس است.

بروزرسانی جدید که برای انجام ارزیابی از نسخه‌ی یاد شده‌ی ویندوز 10 عرضه شده است، نشان می‌دهد که احتمالا امکان متوقف کردن آپدیت ویندوز 10 به زودی فراهم خواهد شد.

بروزرسانی یاد شده به زودی از سه ماه دیگر به صورت عمومی عرضه خواهد شد و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست تا کل کار با کامپیوتر برای انجام آپدیت ویندوز متوقف شود. این موضوع که باعث دردسر‌های بسیار زیادی هم شده، به نظر می‌رسد که به زودی به دست مایکروسافت حل و فصل خواهد شد.

با فراهم شدن این بروزرسانی کاربران قادر خواهند بود که با رفتن به مسیر Settings و Update & Security و در نهایت Windows Update آپدیت در حال انجام توسط سیستم عامل را متوقف نمایند.

این توقف می‌تواند به صورت دلخواه توسط کاربر انتخاب شود و یا اینکه با استفاده از ویژگی «ساعت هوشمند» -که مایکروسافت به تازگی آن را معرفی کرده- به صورت خودکار مشخص شود. این ویژگی ساعت‌هایی که کمتر از کامپیوتر استفاده می‌کنید را به خاطر می‌سپارد و سعی می‌کند بروزرسانی‌ها را در آن ساعات به انجام برساند.

لازم به ذکر است که نسخه‌های ویندوز 10 پرو و اینترپرایز همین حالا هم به کاربران امکان متوقف کردن آپدیت ویندوز را می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی