ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون پرتابل ال جی
تکنولوژی

ال جی از تلویزیون پرتابل 27 اینچی خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد

ال جی همیشه به نوآوری‌هایش در حوزه تلویزیون و نمایشگرها مشهور بوده، و امسال هم طبق معمول با چند محصول نوآورانه در این حوزه به نمایشگاه CES آمده است. یکی از آن‌ها، تلویزیونی 27 اینچی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۸

ال جی همیشه به نوآوری‌هایش در حوزه تلویزیون و نمایشگرها مشهور بوده، و امسال هم طبق معمول با چند محصول نوآورانه در این حوزه به نمایشگاه CES آمده است. یکی از آن‌ها، تلویزیونی 27 اینچی است که افراد به راحتی می‌توانند آن را با خود جابجا کنند.

تلویزیون پرتابل ال جی Neo Art Portable Monitor Display نام دارد که برای پخش تصویر و شارژ، فقط و فقط با یک کابل USB نوع C تغذیه می‌شود. همین موضوع در کنار ضخامت و وزن کم سبب شده که قابلیت حمل و جابجایی این نمایشگر بسیار بالا باشد و بتوان آن را به راحتی میان اتاق‌های یک خانه یا اداره جابجا کرد.

به گفته افرادی که آن را از نزدیک تست کرده‌اند، یک مک بوک پرو می‌تواند به طور همزمان دو عدد از این تلویزیون‌ها را تغذیه کند. هر چند که در این وضعیت مصرف باتری بسیار بالا می‌رود و لپ‌تاپ به سرعت به شارژ مجدد احتیاج پیدا می‌کند. با این وجود نمی‌توان کتمان کرد که تغذیه دو تلویزیون 27 اینچی از طریق یک مک بوک خصوصیت بسیار کارآمد و تحسین برانگیزی است.

نمایشگرهای Neo Art ال جی خصوصیات سخت‌افزاری بسیار ساده‌ای دارند. پنل به کار رفته در این نمایشگرها از نوع LCD بوده و رزولوشن 1920x1080 را ارائه می‌دهد، و خبری از اسپیکر یا وبکم در آن نیست. با این وجود می‌توان گفت که کیفیت پخش تصویر در این نمایشگرها بسیار مطلوب و ایده‌آل است.

اما در نهایت به نظر نمی‌رسد که این تلویزیون برای مصرف‌کنندگان عادی کاربرد داشته باشد. هر چند ال جی با نمایشی که از تلویزیون رول شونده اولد 65 اینچی خود در نمایشگاه امسال داشت (که اعلام شد برای خرید توسط عموم روانه بازار می‌شود) هیچ بعید نیست که شاهد تولید انبوه تلویزیون پرتابل و ارائه‌اش به عنوان یک کالای مصرفی در بازار بین المللی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی