ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون غول پیکر ۹۸ اینچی QLED 8K سامسونگ به نمایش گذاشته شد

شرکت سامسونگ شب گذشته طی یک کنفرانس خبری ویژه در CES 2019 از تازه ترین دستاوردهایش از جمله چند لپ تاپ و ربات رونمایی کرد و تلویزیون ها هم که حضوری ثابت در کنفرانس های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

شرکت سامسونگ شب گذشته طی یک کنفرانس خبری ویژه در CES 2019 از تازه ترین دستاوردهایش از جمله چند لپ تاپ و ربات رونمایی کرد و تلویزیون ها هم که حضوری ثابت در کنفرانس های خبری این شرکت دارند دیشب خوش درخشیدند.

اگر خاطرتان باشد این کمپانی کره ای سال گذشته با معرفی تلویزیون ۸۵ اینچی 8K خود نامش را در سرخط خبرهای روز قرار داد و امسال با ارائه نسخه ای عظیم تر باز هم خبر ساز شد: یک تلویزیون ۹۸ اینچی که تصویری با ابعاد پروژکتور را پیش روی مخاطبانش قرار می دهد.

محصولات 8K سامسونگ که رزلوشنی چهاربرابر تلویزیون های 4K دارند امسال پای را از حریم امن خود فراتر نهاده و از نمونه های اولیه به محصولاتی واقعی برای بازارهای انبوه بدل شدند. سامسونگ اعلام کرده که این تلویزیون ها در قالب ۵ اندازه شامل ۶۵، ۷۵،، ۸۲ و ۸۵ اینچی و البته ۹۸ اینچی ارائه می شوند. این تلویزیون ها همچنین از تکنولوژی QLED سامسونگ استفاده میکنند و یک چیپ کوانتومی 8K نیز برایشان در نظر گرفته شده که تمامی محتوای پخش شده روی صفحه را مدیریت می کند.

تلویزیون های 8K سامسونگ همچنین از تکنولوژی اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ بهره می برند که قادر است هرگونه محتوایی را تشخیص داده و آن را اصطلاحا upscale کند (افزایش مجازی کیفیت) و به کیفیت 8K نزدیک نماید. سامسونگ اعلام کرده که فرقی ندارد محتوای خود را استریم میکنید یا از ستاپ باکس و منابع متصل به HDMI استفاده میکنید در هر صورت دستگاه کیفیت محتوا را به مقدار اعلام شده نزدیک میکند.

و اما یکی از خبرهای خوب برای کاربران اپل پشتیبانی این تلویزیون ها از ایرپلی ۲ است که امکان میرور کردن صفحه نمایش دستگاه های تولیدی اپل روی تلویزیون های سامسونگ را فرهم میکند. اگر هم اخیرا یکی از تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ را خریداری کرده اید و این قابلیت را در اختیار ندارید اصلا نگران نباشید چراکه سامسونگ اعلام کرده با انتشار یک فریمور جدید پشتیبانی از ایرپلی ۲ و آیتونز را برای این دسته از کاربرانش هم فراهم میکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی