ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیم سال فیفا 19 اعلام شد

روز موعود فرا رسید و شرکت الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود، تیم سال فیفا 19 را اعلام کرد. اگر از طرفداران مد آلتیمیت تیم باشید، احتمالاً می‌دانید که بازیکنان این لیست بالاترین قیمت‌ ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

روز موعود فرا رسید و شرکت الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود، تیم سال فیفا 19 را اعلام کرد. اگر از طرفداران مد آلتیمیت تیم باشید، احتمالاً می‌دانید که بازیکنان این لیست بالاترین قیمت‌ را در میان دیگران خواهند داشت و هزینه‌ی خرید یکی از آن‌ها به چندین میلیون سکه‌ می‌رسد.

اعلام تیم سال (Team of the Year) که به اختصار TOTY نیز شناخته می‌شود، یکی از اتفاقات مورد انتظار طرفداران سری بازی‌های فیفا است. معمولاً پیش از این اعلام این لیست، طرفداران فوتبال درباره‌ی حضور بازیکنان مورد علاقه‌شان به بحث می‌پردازند و این روند حتی پس از انتشار لیست نیز ادامه دارد.

با توجه به لیست منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و کیلین امباپه به عنوان 3 مهاجم تیم سال فیفا 19 انتخاب شدند. در میانه‌ی زمین کوین د بروینه، ان‌گولو کانته و لوکا مودریچ قرار دارند. در خط دفاعی نیز بازیکنانی همچون مارسلو، سرخیو راموس، ویرجیل فن دایک و رافائل واران دیده می‌شوند. دروازده بان تیم سال نیز مطابق انتظار داوید د خیا است.

فیفا 19

شرکت الکترونیک آرتز امسال تصمیم گرفت تا سیاست متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل اتخاذ کند. معمولاً این شرکت نخست پک دروازه بان و سپس پک‌ مربوط به مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان را به ترتیب به بازی اضافه می‌کرد اما امسال پک مربوط به مهاجمان نخست قابل خرید خواهد بود.

برای دست یافتن به این بازیکنان و اضافه کردنشان به تیم خود در بخش آلتیمیت تیم فیفا 19 می‌توانید پک‌های بازیکنان را خریداری کنید. با وجود اینکه شانس حضور این بازیکنان گران قیمت در پک‌ها پایین است و باید بسیار خوش شانس باشید تا از این طریق یکی از آن‌ها را بدست آورید اما هر ساله کاربران با خرید پک‌ها شانس خود را امتحان می‌کنند.

در پایان لازم به ذکر است که بازی فیفا 19 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد. همچنین توصیه می‌کنیم برای مطالعه مقالات آموزشی فیفا 19 به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mostafa kh
    mostafa kh | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    یعنی واران بهتر از اومتیتی بود؟ پس اون گلی که به بلژیک زد چیشد؟

    • Reza.A
      Reza.A | ۱۸ دی ۱۳۹۷

      خب معلومه بهتر بود،واران رو میخوای با اومتیتی مقایسه کنی؟

مطالب پیشنهادی