ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کانن ویکسیا
تکنولوژی

کانن از دوربین های فیلمبرداری جدید سری ویکسیا رونمایی کرد

کانن که بیشتر با دوربین های DSLR خود شناخته می شود از 3 مدل دوربین فیلم برداری از سری کانن ویکسیا رونمایی کرده است. ویکسیا HF G50 این مدل با لنز با فاصله کانونی 601-29.3 میلیمتری، زوم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۵

کانن که بیشتر با دوربین های DSLR خود شناخته می شود از 3 مدل دوربین فیلم برداری از سری کانن ویکسیا رونمایی کرده است.

ویکسیا HF G50

این مدل با لنز با فاصله کانونی 601-29.3 میلیمتری، زوم 20 برابری اپتیکال به همراه کیفیت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه را ارائه می دهد. همین موضوع این مدل را به انتخابی ایده آل برای کاربران آماتور پیشرفته و نیز پروژه هایی که نیاز به کیفیت بالاتر در مقایسه با مدل های قبلی دارند بدل می کند.

دیافراگم ویکسیا HF G50 دارای 8 تیغه است و به این ترتیب نوید بوکه های مناسب را می دهد. دوربین به حسگری 1/2.3 اینچی در کنار پردازشگر تصویر دیجیک DV 6 مجهز شده و لرزشگیر تصویر اپتیکال، 5 محوره است. برای ذخیره ویدیوها هم می توان از دو درگاه کارت حافظه میکرو SD بهره برد.

کانن ویکسیا

منظره یاب الکترونیکی قابلیت تنظیم زاویه دارد و نمایشگر چرخان هم 3 اینچی است. قابلیت ثبت ویدیوهای آهسته و سریع با نرخ 0.4 تا 1200 برابر فراهم شده است. ظاهر دستگاه اما در مقایسه با مدل قدیمی تر HF G40 تغییری را شاهد نبوده است. HF G50 با قیمت 1100 دلار از ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

ویکسیا HF W11 و ویکسیا HF W10

این دو مدل بدنه ای مقاوم دارند و به طور خاص برای ماجراجویان و البته کاربران عمومی طراحی شده اند. هر دو در مقابل شُک، نفوذ گرد و غبار و آب (تا 5 متر) مقاوم هستند. علاوه بر این کارکردشان تا دمای منفی 10 درجه سانتیگراد هم تضمین شده است.

کانن ویکسیا
ویکسیا HF W10

هر دو مدل زوم 40 برابری اپتیکال به همراه زوم دیجیتال 60 برابری را ارائه می کنند و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1920 در 1080 با فرمت AVCHD دارند. دوام باتری 5 ساعت و نمایشگر 3 اینچی است.

کانن ویکسیا
ویکسیا HF W11

تفاوت این دو در حافظه داخلی است. W11 حافظه ای 32 گیگابایتی دارد اما برای W10  تنها 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است. با این حال امکان افزایش حافظه با استفاده از میکرو اس دی هم فراهم است. W11  به قابلیت نور پردازی LED نیز مجهز شده. ویکسیا HF W10 با قیمت 400 دلار روانه بازار می شود و برای HF W11 هم قیمت 450 دلاری در نظر  گرفته شده است. این دو محصول هم از آوریل روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی