ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

ربات های کمکی سامسونگ در CES 2019 معرفی شدند

شب گذشته سامسونگ طی مراسمی در CES 2019 از چندین محصول تازه از جمله تلویزیون و لپ تاپ رونمایی کرد اما در کمال تعجب باید بگوییم علاوه بر آنچه پیشتر در خبرها خواندید دیشب ربات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

شب گذشته سامسونگ طی مراسمی در CES 2019 از چندین محصول تازه از جمله تلویزیون و لپ تاپ رونمایی کرد اما در کمال تعجب باید بگوییم علاوه بر آنچه پیشتر در خبرها خواندید دیشب ربات های کمکی سامسونگ هم معرفی شدند و به این ترتیب طبقه جدیدی به گروه محصولات الکترونیکی این شرکت اضافه گردید.

در مراسم شب گذشته، پیش نمایشی از عملکرد ربات Bot Care سامسونگ ارائه شد که در واقع نوعی دستیار سلامتی است و برای کاربران مسن و افرادی طراحی شده که در منزل به کمک نیاز دارند. این ربات قادر است گزارشات کوتاهی را در رابطه با سلامتی کاربران خود ارائه کند و دارو و اقلام مورد نیاز آنها را برای بررسی علائم حیاتی شان به دستشان برساند.

در کنار این ربات محصول دیگری به نام Bot Air رونمایی شد که در واقع نوعی پایشگر کیفیت هوای منزل است. ربات دیگر Bot Retail نام دارد که در اصل برای فروشگاه ها و مراکز تجاری طراحی شده. اما علاوه بر تمامی اینها سامسونگ پیش نمایش کوتاهی از Gems را ارائه کرد که نوعی لباس رباتیک کمکی است و برای ورزشکاران طراحی شده است.

مراسم شب گذشته سامسونگ تا حدود زیادی به استفاده از بیکسبی در ماشین های لباسشویی ودیگر لوازم خانگی آن اختصاص پیدا کرد و در انتهای آن اشاره ای کوتاه به این ربات ها شد. با در نظر داشتن همین مساله و البته عدم ارائه اطلاعات کافی در رابطه با زمان عرضه این ربات ها میتوان اینطور پیش بینی کرد که به این زودی ها خبری از ربات های سامسونگ نی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی