ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی با ایرداتز پرو به جنگ ایرپاد اپل می رود

شیائومی در نمایشگاه CES 2019 بالاخره از ایرباد‌ های بی سیم خود یعنی ایرداتز پرو (AirDots Pro) رسماً رونمایی کرد که به نوعی رقیبی برای ایرپاد اپل محسوب می‌شود. جالب اینجاست که این مدل کاملاً سفید ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

شیائومی در نمایشگاه CES 2019 بالاخره از ایرباد‌ های بی سیم خود یعنی ایرداتز پرو (AirDots Pro) رسماً رونمایی کرد که به نوعی رقیبی برای ایرپاد اپل محسوب می‌شود. جالب اینجاست که این مدل کاملاً سفید رنگ است و شباهت زیادی هم به محصول اپل دارد.

به طور کلی شیائومی چند سالی سیاست جالبی در پیش گرفته و با عرضه محصولاتی پیشرفته یا پرچمدار، قصد دارد گزینه‌ی ارزانتری برای مخاطبان فراهم آورد. بدین شکل کمپانی چینی موفق شده جای خود را میان تولیدکنندگان معروف پیدا کند و به انتخاب بسیاری از کاربران بدل شده است.

می ایرداتز پرو قابلیت‌ های ویژه تازه‌ای دارد. این ایرباد‌ ها ۵.۸ گرم وزن دارند و با هردو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار می‌شوند. علاوه بر این می‌توان از ایرداتز پرو برای نوک بوک‌ های ویندوز نیز استفاده کرد.

شاید بهترین قابلیت ایرباد یاد شده این باشد که می‌توان به طور جداگانه از این گجت استفاده کرد. کاربر می‌تواند یکی از این ایرپاد‌ ها داخل گوش گذاشته و صدایی با کیفیت بالا را بشنود. می ایرداتز پرو از درایو‌ر‌ های آهنی نئودیمیم ۷ میلیمتری به همراه دیافراگم پلاتینیومی استفاده می‌کند.

همچنین ایرداتز پرو به قابلیت حذف صدای محیطی فعال مجهز شده و به همین دلیل کاربر می‌تواند از این ویژگی هنگام تماس یا صحبت با دیگران استفاده کند. ضمن اینکه باله‌های متفاوتی که برای این ایرباد طراحی شده، موجب می‌شود که این گجت در گوش قفل شود و به راحتی نیفتد.

از دیگر قابلیت‌ های تعبیه شده برای ایرپاد، می‌توان به کنترل لمسی برای پخش موسیقی، برقراری تماس و دستیار صوتی اشاره کرد. سازندگان ایرباد جدید شیائومی عمر باتری ۱۰ ساعته دارد و طی یک ساعت می‌توان آن را شارژ کرد.

به هر حال می ایرداتز پرو (Mi AirDots Pro) قرار است ۲۱ دی ماه عرضه شود و کاربران می‌توانند این ایرباد سفید رنگ را با صرف هزینه‌ی ۶۰ دلاری خریداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    کاشکی حداقل ۲۰ دلار بود،دیگ ۶۰ دلارم نمیتونیم بخریم :((

مطالب پیشنهادی