ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از لوازم جانبی جدید خود برای پی سی گیمرها رونمایی کرد

وقتی صحبت از لوازم جانبی گیمینگ باشد، لاجیتک و ریزر نخستین نام هایی هستند که به ذهن خطور می کنند اما در CES 2019 لنوو نشان داد که به نیازهای گیمرهای حرفه ای پی سی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۲

وقتی صحبت از لوازم جانبی گیمینگ باشد، لاجیتک و ریزر نخستین نام هایی هستند که به ذهن خطور می کنند اما در CES 2019 لنوو نشان داد که به نیازهای گیمرهای حرفه ای پی سی هم اهمیت می دهد این کمپانی علاوه بر لپ تاپ های جدید، از چند لوازم جانبی جدید تحت برند Legion رونمایی کرد که از جمله آنها می توان به یک کیبورد مکانیکی، یک هدست و یک ماوس گیمینگ اشاره کرد.

پیش از هر چیز، هدست H500 Pro 7.1 را داریم. این هدست پریمیوم طی ماه آوریل 2019 با قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد. برخلاف محصولات مشابه رقبا، این هدست با پشتیبانی از صدای فراگیر 7.1 کاناله و بدون نیاز به نرم افزار کمکی عرضه می شود. علاوه بر این با درایورهای 50 میلی متری، قرار است کیفیت صوتی این هدست هم در بهترین حالت ممکن باشد.

مثل همیشه، یکی از مهم ترین ویژگی های هدست لنوو برای گیمرها، نویز کنسلینگ خواهد بود و کنترل صدای دیجیتال با اکولایزر از پیش تنظیم شده و سوییچ صدای فراگیر هم از دیگر قابلیت های مهم به حساب می آیند. این هدست همچنین از گوشی های قابل چرخش بهره مند شده که از جنس چرم مصنوعی هستند و به خوبی در گوش قرار می گیرند. در نهایت کابل هدست 2 متر طول دارد و از دو اتصال 3.5 میلی متری یا USB پشتیبانی می کند.

بعد از این نوبت به هدست H300 می رسد که با قیمت 60 دلار، گزینه ای مقرون به صرفه تر است. این هدست عمدتاً ویژگی هایش را با H500 به اشتراک می گذارد اما وزن کمتری دارد و بدون کنترل های دیجیتال از راه می رسد.

کیبورد مکانیکی Legion K500 RGB

کیبورد مکانیکی Legion K500 RGB که در ماه آوریل با قیمت 100 دلار عرضه می شود، به نظر گزینه ای بسیار خوب برای گیمرهایی می رسد که کیبوردی نسبتاً خوش قیمت با دکمه های قابل شخصی سازی می خواهند. طراحی کیبورد لنوو بسیار مینیمال است و 104 دکمه آن از تکنولوژی آنتی گوستینگ بهره مند شده اند تا لگ در بازی های ویدیویی به کمترین میزان برسد.

همانطور که از تمام تجهیزات گیمینگ انتظار می رود، نورپردازی یکی از مشخصه های مهم K500 به حساب می آید و فضای میان دکمه های کیبورد را می توانید با 16.8 رنگ مختلف شخصی سازی کنید. از دیگر مشخصات K500 نیز می توان به استراحتگاه جداشونده مچ دست، کابل 1.5 متری و استندی با قابلیت تنظیم در دو زاویه مختلف اشاره کرد.

ماوس گیمینگ Legion M500 RGB

در نهایت نیز نوبت به ماوس گیمینگ Legion M500 RGB می رسد. این ماوس هم در ماه آوریل با قیمت 60 دلار عرضه می شود و برای گیمرهای ساخته شده که شخصی سازی پرفورمنس و راحتی ارگونومیک را در اولویت قرار می دهند. این ماوس همراه با سنسور رزولوشن 16 هزار DPI و سوییچ های مکانیکی برند Omrom از راه می رسد.

از دیگر نکات قابل توجه درباره این ماوس می توان به 7 دکمه قابل برنامه ریزی در چپ، راست، روی غلطک و کناره ها اشاره کرد. این ماوس هم مثل کیبورد K500 نورپردازی هایی روی لوگو، غلطک اسکرول و بخش زیرین دارد که با 16.8 میلیون رنگ قابل شخصی سازی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی