ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ MSI با کارت گرافیک RTX در CES 2019 رونمایی شد

مراسم CES امسال پر بود از خبر استفاده‌ی شرکت‌های مطرح تولید لپتاپ از کارت‌های گرافیک انویدیا RTX. حالا MSI هم به ترکیب این لپتاپ‌ها اضافه شده و در مراسم CES 2019 به رونمایی از جدیدترین ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۷

مراسم CES امسال پر بود از خبر استفاده‌ی شرکت‌های مطرح تولید لپتاپ از کارت‌های گرافیک انویدیا RTX. حالا MSI هم به ترکیب این لپتاپ‌ها اضافه شده و در مراسم CES 2019 به رونمایی از جدیدترین لپتاپ خود با بهره‌مندی از کارت گرافیک RTX پرداخت.

لپتاپ جدید شرکت MSI یعنی Stealth GS75 یک لپتاپ نازک و مخصوص گیم به شمار می‌رود که از پردازنده‌ی اینتل Core i7 بهره می‌برد و دارای کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 است. بدنه‌ی آلومینیومی که تنها ۲ سانتی ضخامت دارد و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی IPS از دیگر ویژگی‌های مهم این لپتاپ گیمینگ به شمار می‌رود.

واضح است که MSI قصد دارد تا نشان دهد که لپتاپ‌های قدرتمند نیازی به ضخیم بودن ندارند، چرا که این شرکت از سخت افزار‌های بسیار قدرتمندی در این لپتاپ گیمینگ استفاده کرده اما سعی نموده تا ظرافت و نازک بودن در لپتاپ را نیز حفظ نماید. این دستگاه ۱۵.۶ اینچی از به روز ترین پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند که در این بین نباید بهره‌مندی از انویدیا جیفورس RTX 2080 را از قلم انداخت.

این لپتاپ برای گیمر‌هایی خواهد بود که علاقمند به طراحی ظریف در کنار سیستم خنک کننده‌ی مدرن خواهند بود. این لپتاپ دارای کیبورد RGB است که رنگ‌های متنوعی را ارائه خواهد کرد و همچنین با استفاده از Dynaudio کیفیت صدای بسیار مناسبی هم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی