ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سویفت 7
تکنولوژی

نسخه جدید لپ تاپ فوق باریک ایسر سویفت 7 در نمایشگاه CES معرفی شد

ایسر سویفت 7، یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا نخستین بار در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. با این وجود شرکت تایوانی سازنده این لپ‌تاپ این بار در نمایشگاه CES با نسخه‌ جدید و ارتقاء یافته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۰

ایسر سویفت 7، یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا نخستین بار در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. با این وجود شرکت تایوانی سازنده این لپ‌تاپ این بار در نمایشگاه CES با نسخه‌ جدید و ارتقاء یافته آن حضور پیدا کرده است.

مدل جدید سویفت 7 نسبت به مدل سال قبل اندکی کوچک‌تر و جمع‌ و جورتر است، و طراحی فریبنده‌ و دلنشینی دارد تا طرفداران قدیمی این برند را راضی نگه دارد. حاشیه باریک و زیبای نمایشگر سویفت 7 نخستین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند.

سویفت 7

لپ‌تاپ جدید ایسر از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد که حاشیه‌ اندک، باعث می‌شود آن را بزرگتر از چیزی که هست تصور کنید. نسخه سال گذشته در لبه پایینی نمایشگر حاشیه نسبتا بلندی داشت که خوشبختانه در طراحی جدید، به طور کامل از میان برداشته شده است.

نمایشگر این لپ‌تاپ از نوع IPS و لمسی است، و روشنایی و وضوع نسبتا بالایی دارد. هر چند که رزولوشن و تراکم پیکسلی آن می‌توانست از چیزی که هست بهتر باشد. ایسر در طراحی جدید تصمیم گرفته که این لپ‌تاپ را در کوچک‌ترین حالت ممکن بسازد، اما در عین حال موفق شده که ابعاد نمایشگر را از 13.3 اینچ به 14 افزایش بدهد.

سویفت 7

با این وجود، سویفت 7 با وجود داشتن ابعاد و وزن مناسب لپ‌تاپی نیست که بتوانید آن را به راحتی باز و بسته کنید. همچنین به تقلید از میت بوک هواوی، وبکم این لپ‌تاپ روی کیبورد قرار گرفته که طبق تست‌های انجام شده به نظر می‌رسد زاویه چندان مناسبی برای ویدیو چت را پوشش نمی‌دهد. هر چند نکته خوب اینجاست که در صورت عدم استفاده از وب‌کم، شاهد پنهان شدن خودکار آن زیر کیبورد خواهید بود.

ایسر در مورد مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ اطلاعات زیادی ارائه نکرده، اما می‌دانیم که یک پردازنده Core i7 از سری Y اینتل به عنوان قلب تپنده در آن تعبیه شده است. همچنین تاریخ عرضه این لپ‌تاپ هنوز مشخص نیست، اما به گفته ایسر قیمت پایه در زمان عرضه از 1699 دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی