ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید اولترابوک های لنوو تینکپد X1 کربن و X1 یوگا معرفی شدند

لنوو با اعمال تغییرات جدیدی در اولترابوک های سری تینکپد X1 کربن و X1 یوگا در CES امسال بر جذابیت های لپ تاپ های ویندوزی افزوده است. همان طور که می دانید سری تینکپد X1 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

لنوو با اعمال تغییرات جدیدی در اولترابوک های سری تینکپد X1 کربن و X1 یوگا در CES امسال بر جذابیت های لپ تاپ های ویندوزی افزوده است. همان طور که می دانید سری تینکپد X1 کربن همیشه به پوشش کربنی و وزن کم معروف بوده اند. حالا خریداران وفادار این خانواده می توانند لپ تاپ محبوب خود را با بدنه فیبر کربنی سفارش دهند.

در کنار تغییر جنس بدنه، لنوو تینکپد X1 کربن باریک تر و سبک تر هم شده است. این لپ تاپ 14 اینچی فقط 1.1 کیلوگرم وزن و 14.95 میلیمتر ضخامت دارد و به عقیده لنوو، سبک ترین نوت بوک 14 اینچی کلاس تجاری دنیا محسوب می شود. جدیدترین پردازنده نسل هشتمی اینتل از سری Core، تا 16 گیگابایت حافظه رم و تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی از نوع PCIe SSD بر جذابیت های این محصول اضافه می کند.

لپ تاپ لنوو تینکپد X1 کربن

دو درگاه USB 3.1 و یک درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت در این لپ تاپ تعبیه شده است. لنوو تینکپد X1 کربن را می توانید با نمایشگرهای فول اچ دی یا 4K HDR سفارش دهید، ضمن اینکه مدل دیگری با نمایشگر جدید کم مصرف هم عرضه شده تا عمر باتری دستگاه را تا جای ممکن افزایش دهد. به گفته سازنده این لپ تاپ تا 15 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ لنوو تینکپد X1 کربن

مدل جدید لنوو تینکپد X1 یوگا را هم با تغییرات بیشتر در CES 2019 می بینیم. این لپ تاپ با بدنه آلومینیومی و شاسی کوچک تر، وزن و ضخامت کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد. در واقع ضخامت این دستگاه 11 درصد کمتر شده و وزنش به 1.4 کیلوگرم می رسد. حاشیه های اطراف نمایشگر هم کاملاً باریک شده اند.

لپ تاپ لنوو تینکپد X1 یوگا

لنوو تینکپد X1 یوگا به پردازنده نسل هشتمی اینتل، تا 16 گیگابایت رم و تا 2 ترابایت حافظه SSD مجهز شده و با نمایشگرهای فول اچ دی، WQHD یا 4K HDR به دست خریدار می رسد.

لپ تاپ لنوو تینکپد X1 یوگا

لپ تاپ های لنوو تیکپد X1 کربن و X1 یوگا از ماه ژوئن سال 2019 میلادی (خرداد سال آینده) وارد بازارهای جهانی می شوند. قیمت پایه X1 کربن 1710 دلار و قیمت پایه X1 یوگا 1930 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی