ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژکتور و بلندگوی همه کاره جدید انکر معرفی شد؛ دو دستگاه در یک قوطی نوشابه

دو سال پیش انکر، با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس در بازار پروژکتور‌ها حضور پیدا کرد. سال گذشته هم از مدل کوچک شده‌ی آن را با نام نبولا کپسول روانه بازار نمود که هم اندازه‌ی یک قوطی نوشابه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

دو سال پیش انکر، با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس در بازار پروژکتور‌ها حضور پیدا کرد. سال گذشته هم از مدل کوچک شده‌ی آن را با نام نبولا کپسول روانه بازار نمود که هم اندازه‌ی یک قوطی نوشابه بود. حال امسال نسل جدید پروژکتور و بلندگوی همه کاره انکر با نام نبولا کپسول 2 معرفی شده است.

پروژکتور و بلندگوی همه کاره انکر

پروژکتور و بلندگوی همه کاره انکر در واقع ترکیبی از دو محصول کامل به شمار می‌رود و توانسته تمام ویژگی‌های مطلوب یک پروژکتور را در بلندگوی بهره مند‌ از بلوتوث پیاده سازی کند. نسل بعدی این کپسول‌ نسبت به نسخه‌ی قبلی، علاوه بر عمر باتری ۲.۵ ساعته‌ی خود، در چند زمینه‌ی مختلف هم پیشرفت کرده است.

برای مثال نبولا کپسول 2 قادر است تصاویری با رزولوشن 720p را با روشنایی بیشتری روی پرده بیاندازد. علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی نظیر فوکوس خودکار، بلندگوی ۸ واتی برای این کپسول در نظر گرفته شده است.

نبولا کپسول 2 از سیستم اندروید تی وی 9 پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌توان بدین شکل، از هزاران اپلیکیشن دستیار گوگل استفاده نماید تا بهترین گزینه‌ را برای سرگرمی برگزیند. حال اگر اپ مخصوصی برای کاربر موجود نبود، پورت USB و HDMI روی این پروژکتور تعبیه شده و کاربر می‌تواند با استفاده از Chromecast، بهترین گزینه‌ را برای خود فراهم کند.

همچنین تکنولوژی شارژ سریع مطلوبی برای این گجت طراحی شده و شارژ  USB-C آن می‌تواند طی ۲.۵ ساعت، باتری‌اش را به سرعت شارژ نماید. نبولا کپسول 2 تنها ۷۰۰ گرم وزن دارد و به همین دلیل کاربر می‌تواند آن را با خود به هر جا ببرد.

این مصحول در وب سایت جمع سپاری Kickstarter موفق شده ۱.۵ سرمایه جمع آوری کند و کاربران زیادی موفق شده‌اند آن را پیش خرید کنند. با این وجود علاقه‌مندان به پروژکتور همه کاره یاد شده هنوز می‌توانند نبولا کپسول 2 را با صرف ۵۹۹ دلار هزینه، پیش خرید کنند تا آن را اواسط تابستان سال آینده، دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی