ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یخچال هوشمند
تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از یخچال و ماشین لباسشویی هوشمند

سامسونگ در کنار تلویزیون 8K لوازم خانگی‌های هوشمند دیگری را هم با خود به CES 2019 آورده که شامل یخچال و ماشین لباسشویی می شود. یخچال هوشمند سامسونگ وظایفی بسیار گسترده‌تر از تازه نگه داشتن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

سامسونگ در کنار تلویزیون 8K لوازم خانگی‌های هوشمند دیگری را هم با خود به CES 2019 آورده که شامل یخچال و ماشین لباسشویی می شود.

یخچال هوشمند سامسونگ وظایفی بسیار گسترده‌تر از تازه نگه داشتن مواد غذایی دارد و در صورت وقوع هر مشکلی از طریق اپلیکیشن ویژه به کاربر هشدار می دهد. اپلیکیشن مخصوص این یخچال که Family Hub 4.0 نام دارد، نسبت به نسل قبل به مراتب روانتر شده و از بهینه سازی قابل توجهی بهره می برد. با استفاده از این اپ می توان از وجود شیر یا آبمیوه در یخچال مطلع شد و علاوه بر این باز ماندن در یخچال هم به شما اطلاع داده می شود.

هدف سامسونگ تبدیل یخچال های معمولی به یک دستیار هوشمند است و بدین منظور قابلیتی به نام Personalized Family Board را طراحی کرده که امکان اضافه کردن یا سفارشی سازی علایق و فعالیت ها را به کاربران می دهد. این شرکت همچنین نمایشگر خانگی روی درب را هم بازطراحی کرده تا کار با آن ساده تر شده و کاربردهای بیشتر را به همراه بیاورد. یخچال هوشمند

سال گذشته قابلیت های بیکسبی به یخچال هوشمند Family Hub اضافه شد و حالا به لطف ارتقای دستیار سامسونگ، دستورات صوتی هم به آن اضافه شده اند.

کمپانی کره ای همچنین ماشین لباسشویی هوشمندی را معرفی کرده که قابلیت اتصال به وای فای را دارد. این دستگاه بر اساس نوع، جنس و رنگ لباس برنامه شستشوی مناسب را به شما پیشنهاد کرده و حتی میزان چرک بودن لباس ها را نیز به کاربر اطلاع می دهد.

این ماشین به حالت سرعت بالایی مجهز شده که لباس ها را در زمان بسیار کمتری شستشو می دهد. قیمت و تاریخ عرضه این دو محصول هنوز مشخص نشده است.

شاید این ابزارها با نمونه های سال گذشته تفاوت قابل توجهی نداشته باشند اما مقایسه سری ۲۰۱۹ با مدل‌های چهار سال پیش نشانگر پیشرفت هایی مثل افزایش هوش بیکسبی و اپلیکیشن همراه است که در این مدت نه چندان طولانی به دست آمده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی