ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال 2019 بیش از 30 دیوایس مبتنی بر تکنولوژی 5G کوالکام عرضه می شود

سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، وان پلاس و شیائومی همگی تایید کرده اند که مشغول توسعه حداقل یک دیوایس مبتنی بر تکنولوژی 5G کوالکام هستند. اما در جریان نمایشگاه CES امسال، این تولیدکننده چیپست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، وان پلاس و شیائومی همگی تایید کرده اند که مشغول توسعه حداقل یک دیوایس مبتنی بر تکنولوژی 5G کوالکام هستند. اما در جریان نمایشگاه CES امسال، این تولیدکننده چیپست آمریکایی اعلام کرد که تعداد واقعی دستگاه های در حال توسعه، به مراتب بیشتر از آن چیزی است که تا امروز شنیده ایم.

در جریان این رویداد کوالکام تایید کرد که تا پایان سال 2019، بیش از 30 دیوایس موبایل روانه بازار خواهد شد که همگی از تکنولوژی 5G این کمپانی بهره می برند. برخی از این دیوایس ها در واقع هات اسپات های موبایل هستند؛ مانند دستگاهی که اچ تی سی هم اکنون برای اسپرینت می سازد. اما کوالکام می گوید که اکثریت این دستگاه ها موبایل هوشمند خواهند بود. به بیان دیگر ، مصرف کنندگان در سال جاری میلادی می توانند منتظر چندین پرچمدار مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 و مودم X50 کوالکام باشند.

از میان این دیوایس ها، به طور یقین می توان به پرچمدار 5G وان پلاس، ال جی جی 8 تینکیو و حتی پرچمدار سال 2019 اچ تی سی اشاره کرد. اما در حال حاضر، این مدل 5G موبایل گلکسی اس 10 سامسونگ است که بیشترین توجه ها را به خود جلب کرده.

بنابر آخرین اخبار، مدل 5G گلکسی اس 10 طی نیمه دوم سال 2019 روانه بازار می شود و احتمالاً نمایشگری 6.7 اینچی خواهد داشت. علاوه بر تکنولوژی 5G، گفته می شود باید منتظر دوربین اصلی چهارگانه و سنسور دوگانه در پنل جلویی نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی