ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیس گیمینگ کوچک MSI Infinite S با بهره‌مندی از گرافیک RTX رونمایی شد

شرکت MSI در مراسم CES 2019 به رونمایی از یک کیس کوچک پرداخته که البته آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را به همراه دارد و می‌توان از آن برای انجام بازی‌ها استفاده کرد. این کیس گیمینگ ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۰

شرکت MSI در مراسم CES 2019 به رونمایی از یک کیس کوچک پرداخته که البته آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را به همراه دارد و می‌توان از آن برای انجام بازی‌ها استفاده کرد. این کیس گیمینگ میان رده احتمالا در سه ماهه‌ی اول یا اوایل سه ماهه‌ی دوم سال میلادی ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و احتمالا قیمتی بین ۶۹۹ تا ۷۹۹ دلار خواهد داشت. موضوعی که احتمالا به این معنیست که این دستگاه دارای نسخه‌های متفاوتی خواهد بود.

کیس یاد شده که به منظور صرفه جویی در فضای اشغال شده روی میز طراحی شده است، از پردازنده‌ی اینتل Core i7 استفاده می‌کند (البته نمونه‌هایی با استفاده از اینتل Core i5-9400 هم دیده شده است) و همچنین از کارت گرافیک جدید انویدیا یعنی RTX 2060 بهره خواهد برد همچنین سیستم خنک کننده‌ی این دستگاه  Silent Strom شرکت MSI خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه این است که محل مربوط به کارت گرافیک از دیگر بخش‌ها جدا شده تا جریان هوا سریعتر به پردازنده‌ی گرافیکی برسد.

رم DDR4 با حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی و فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

به طور کلی این دستگاه می‌تواند انتخابی مناسب برای گیمر‌هایی باشد که قصد دارند یک کامپیوتر دسکتاپ میان رده با قیمت نسبتا مناسب را داشته باشند. لازم به ذکر است همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت احتمالی این دستگاه بین ۶۹۹ دلار تا ۷۹۹ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    لعنتی این 32گیگ رم و گرافیک RTX 2060 داره،بعد میگی: کیس میان رده؟ ???

مطالب پیشنهادی