ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Thermaltake از کیبورد، ماوس و میز RGB جدید رونمایی کرد

گیمر‌ها به محصولات RGB علاقه‌ی زیادی دارند و چنین محصولاتی اصولاً طرفداران خاص خودش را دارد. حال Thermaltake طی نمایشگاه CES 2019، گام دیگری در این زمینه برداشته و علاوه بر معرفی کیبورد، ماوس RGB جدید، از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

گیمر‌ها به محصولات RGB علاقه‌ی زیادی دارند و چنین محصولاتی اصولاً طرفداران خاص خودش را دارد. حال Thermaltake طی نمایشگاه CES 2019، گام دیگری در این زمینه برداشته و علاوه بر معرفی کیبورد، ماوس RGB جدید، از میز RGB مخصوص گیمینگ تحت عنوان Level 20 نیز رونمایی کرده است.

صفحه کلید گیمینگ Level 20 RGB

صفحه کلید گیمینگ Level 20 از بدنه‌ی آلومینیومی زیبایی ساخته شده که قرار است در دو رنگ مختلف مشکی و خاکستری عرضه شود. برای این صفحه کلید، یک سیستم نورپردازی پویا در نظر گرفته شده و با نرم افزار ویژه Thermaltake یا دستیار آمازون آلکسا سازگار می‌شود.

آنچه این کیبورد را همتایانش جدا می‌کند، نوار‌های نوری RGB است که بالا و کناره های آن را روشن می‌کند و نظیرش در صفحه کلید‌های دیگر شرکت‌ها دیده نشده است. پایه‌های تعبیه شده برای ایم صفحه کلید، گزینه‌های متفاوتی دارد و می‌توان آن را در دو سطح مختلف تنظیم نمود.

همچنین دو درگاه USB به همراه جک آدیوی ۳.۵ میلیمتری روی این کیبورد تعبیه شده است. کیبورد یاد شده به کلید‌های Cherry MX Silver و Cherry MX Blue مجهز شده و این مدل‌ها به ترتیب ۱۳۹ و ۱۴۹ دلار قیمت دارند. با این وجود کاربر می‌تواند گزینه‌ای بهره‌مند از Razer Green را با صرف هزینه‌ای ۱۲۹ دلاری خریداری کند.

ماوس گمینگ Level 20 RGB

این ماوس سیمی علاوه بر ظاهر زیبای خود از چند ویژگی منحصر به فرد بهره می‌برد. چهار کلید در هر دو طرف این ماوس تعبیه شده که موجب می‌شود کاربران چپ دست نیز بتوانند گزینه‌های بیشتری برای شصتشان انتخاب کنند.

علاوه بر این نوارهای نوری زیادی روی ماوس یاد شده، قرار گرفته و حتی برای لوگوی این گجت نیز نورپردازی خاصی در نظر گرفته شده است. با این وجود هیچ مشخصات دیگری نظیر گستره‌ی DPI برای این ماوس منتشر نشده، Thermaltake تنها اعلام کرده که این ماوس قرار است به قیمت ۶۰ دلار عرضه شود.

میز گیمینگ  Level 20 RGB

کاربران باید برای خرید این میز، ۱۱۰۰ دلار هزینه کنند که برای یک میز قیمت بالایی به حساب می‌آید اما نوار‌های نوری ضخیم تعبیه شده در کنار آن، زیبایی چشم نوازی دارد. این میز به غیر از نورپردازی خاصش، قابلیت تنظیم ارتفاع هیدرولیکی هم برایش تعبیه شده . کاربر می‌تواند پشت آن بنشیند یا بایستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی