ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Vive
تکنولوژی

موزیلا و اچ تی سی برای ارائه مرورگر فایرفاکس روی هدست Vive همکاری می کنند

اچ تی سی به همراه Valve، همکار این شرکت در امور نرم‌افزاری سالهاست که برای ارائه تجربه‌ای اعلا و در سطح دسکتاپ برای هدست واقعیت مجازی Vive کار می‌کنند. این در حالیست که تمرکز هدست ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

اچ تی سی به همراه Valve، همکار این شرکت در امور نرم‌افزاری سالهاست که برای ارائه تجربه‌ای اعلا و در سطح دسکتاپ برای هدست واقعیت مجازی Vive کار می‌کنند. این در حالیست که تمرکز هدست آکیلس VR بیشتر روی بازار مصرف‌کنندگان معمولیست و سونی نیز کاربران پلی‌استیشن را هدف گرفته است.

یکی از برنامه‌های اچ تی سی برای تصاحب بازار هدست‌های VR پرچمدار، ارائه قابلیت‌هایی است که کاربردهای هدست Vive را از بازی کردن فراتر ببرند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به توسعه مرورگر Firefox Reality اشاره کرد که قرار است به مرورگر پیش‌فرض هدست Vive تبدیل شود.

همکاری اچ تی سی و موزیلا در توسعه این مرورگر، یک بازی بُرد-بُرد برای هر دو است. به لطف اچ تی سی، موزیلا حالا می‌تواند از پلتفرم واقعیت افزوده Vive برای رشد و هر چه بهتر دیده شدن مرورگر Firefox Reality بهره ببرد. همچنین برای والو و اچ تی سی، همکاری با موزیلا به این معناست که در عین بهره‌مند شدن از حریم خصوصی قدرتمند فایرفاکس دیگر نیازی به مرورگر شرکت رقیب نخواهند داشت.

همچنین در ادامه این همکاری، اچ تی سی با آمازون برای استفاده از ساختار ابری AWS (موسوم به Amazon Sumerian) این شرکت برای طراحی تجربیات واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سه بعدی استفاده خواهد کرد.

نخستین شرکتی که از این همکاری بهره می‌برد، Fidelity خواهد بود که قرار است فضایی سه بعدی برای پایش حساب‌های تجاری بسازد که از طریق مرورگر Firefox Reality و هدست Vive قابل دسترسی خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی