ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Smart Tab
تکنولوژی

لنوو Smart Tab را معرفی کرد؛ ترکیبی خاص از یک تبلت و نمایشگر هوشمند

شرکت پرآوازه لنوو در نمایشگاه CES امسال حضور یافته بود تا از جدیدترین محصول خود به نام Smart Tab رونمایی کند. این دیوایس ترکیبی هوشمندانه از یک نمایشگر هوشمند و تبلت به حساب می‌آید و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

شرکت پرآوازه لنوو در نمایشگاه CES امسال حضور یافته بود تا از جدیدترین محصول خود به نام Smart Tab رونمایی کند. این دیوایس ترکیبی هوشمندانه از یک نمایشگر هوشمند و تبلت به حساب می‌آید و قابلیت‌هایی ارائه می‌کند که در کمتر محصول مشابهی دیده بودید.

Smart Tab در اصل یک تبلت اندرویدی ده اینچی است که از قدرت سیستم عامل موبایل گوگل بهره می‌برد. اما کافیست آن را روی یک داک بگذارید تا مثل Amazon Echo Show تبدیل به یک نمایشگر هوشمند شود. در این صورت می‌توانید دستورات خود را به شکل صوتی به دستیار هوشمند الکسای نصب شده روی آن بدهید.

Smart Tab

داک Smart Tab دارای یک جفت اسپیکر 3 واتی و 3 میکروفون گیرنده صدای از راه دور است که می‌توانند صدای شما را با دقتی بالا از آن سوی اتاق تشخیص بدهند. البته در صورتی که تمایلی به شنود صدا توسط دستیار هوشمند الکسا نداشته باشید، می‌توانید با فشردن دکمه Mute روی داک میکروفون را غیر فعال کنید.

لنوو در نمایشگاه CES 2019 دو مدل متفاوت از Smart Tab معرفی کرده: یکی مدل M10 که با قیمت 200 دلاری، دارای بدنه‌ای مشکی رنگ و ساده است. اما مدل دیگر به نام P10 با قیمت 300 دلاری به دست مشتریان می‌رسد و بدنه آن از شیشه دو لایه ساخته شده، هر چند که حافظه داخلی بیشتری هم ارائه می‌کند و دارای حسگر اثر انگشت نیز هست.

Smart Tab

با این وجود، Smart Tab در زمان عرضه به شما امکان برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی از طریق دستیار الکسا را نمی‌دهد که کمی عجیب به نظر می‌رسد. لنوو اعلام کرده که این ویژگی را بعد از عرضه و با یک آپدیت نرم‌افزاری به این تبلت/نمایشگر هوشمند اضافه خواهد کرد.

هر دو مدل Smart Tab همراه با اندروید اوریو وارد بازار می‌شوند و وجود دوربین سلفی و عقبی و پردازنده اسنپدراگون 450 کوالکام وجه اشتراک آن‌هاست. پیش فروش Smart Tab از همین امروز آغاز شده و از ماه آینده به طور عمده در دسترس عموم مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی