ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ‌های گیمینگ سری جی دل هم به جمع استفاده کنندگان از انویدیا RTX پیوستند

طبق انتظار همگان کارت‌های گرافیک RTX انویدیا 2060، 2070 و 2080 در رویداد CES امسال رونمایی شد. حالا شرکت دل هم اعلام کرده قصد دارد که لپتاپ‌های سری جی ۲۰۱۹ خود را با استفاده از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

طبق انتظار همگان کارت‌های گرافیک RTX انویدیا 2060، 2070 و 2080 در رویداد CES امسال رونمایی شد. حالا شرکت دل هم اعلام کرده قصد دارد که لپتاپ‌های سری جی ۲۰۱۹ خود را با استفاده از جدیدترین کارت گرافیک‌های انویدیا عرضه کند. لپتاپ‌های جدید یعنی جی 5، جی 7 15 و جی 7 17 از نهم بهمن ماه به صورت رسمی وارد بازار خواهند شد و ۹۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

بزرگترین تغییر در لپتاپ‌های سری جی دل استفاده از کارت گرافیک RTX شرکت انویدیا به شمار می‌رود. همه‌ی لپتاپ‌های سال جدید میلادی شرکت دل از کارت گرافیک‌های RTX 2060، RTX 2070 و RTX 2080 استفاده  خواهند کرد.

اگر به دنبال ویژگی‌هایی نظیر ردیابی نور یا Ray Tracing نیستید و قدرت کارت گرافیک‌های RTX هیجان زده‌تان نکرده، می‌توانید منتظر سری جدید لپتاپ‌های دل با استفاده از کارت گرافیک‌های قدیمی‌تر اما قدرتمند جیفورس GTX 1050 Ti همراه با تکنولوژی G-Sync باشید.

هردو لپتاپ سال گذشته‌ی این شرکت یعنی جی 5 15  و جی 7 15 گزینه‌های بسیار مناسبی به عنوان لپتاپ‌های گیمینگ میان رده محسوب می‌شدند. به همین دلیل احتمالا امسال هم بتوان انتظار بالایی از دل داشت. خصوصا که یکی از اولین لپتاپ‌هایی خواهند بود که از کارت گرافیک RTX انویدیا بهره‌مند شده‌اند.

لپتاپ دل

تعداد پورت‌های مورد استفاده در لپتاپ‌های سری جی جدید شرکت دل با توجه به کارت گرافیک تعبیه شده در آن‌ها متفاوت خواهد بود. این پورت‌ها می‌توانند شامل جک RJ45 و USB-C برای خریداران این لپتاپ‌ها با گرافیک 1050Ti باشد در حالی که خریداران RTX می‌توانند از پورت‌های مینی دیسپلی و تاندربولت 3 بهره‌مند گردند..

دل همچنین قصد دارد لپتاپ‌هایش را در رنگ‌های متعددی عرضه نماید. مشکی، سفید یا خاکستری با بخش‌هایی به رنگ آبی از گزینه‌های این شرکت به شمار می‌رود. همچنین استفاده از رنگ‌های RGB برای کیبورد باعث می‌شود که لپتاپ‌های بعدی شرکت دل، بیش از گذشته رنگارنگ شوند. لازم به ذکر است که این کیبورد‌ها در برابر آب مقاوم خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی