ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Yoga S940
تکنولوژی

لپ‌تاپ جدید Yoga S940 لنوو حاشیه نمایشگر را در این سری به حداقل رسانده است

لنوو طی سال‌های گذشته، همواره حاشیه نمایشگر لپ‌تاپ‌های سری یوگای خود را کمتر و کمتر کرده و از این کار نتایج بسیار مطلوبی بدست آورده است. Yoga 910 در سال 2016 آغازگر این جریان بود، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

لنوو طی سال‌های گذشته، همواره حاشیه نمایشگر لپ‌تاپ‌های سری یوگای خود را کمتر و کمتر کرده و از این کار نتایج بسیار مطلوبی بدست آورده است. Yoga 910 در سال 2016 آغازگر این جریان بود، هر چند لبه بزرگ باقی مانده در پایین نمایشگر به زیبایی آن آسیب زده بود.

همین لبه در نمایشگر Yoga 920 و حتی مدل سال گذشته یعنی Yoga C930 هم تکرار شد، اما به نظر می‌رسد که لنوو بالاخره در سال 2019 موفق شده که این لبه اضافه را در طراحی لپ‌تاپ‌های جدید سری یوگا به طور کامل کنار بگذارد.

Yoga S940

Yoga S940 جدیدترین عضو خانواده لپ‌تاپ‌های یوگاست که نمایشگر، نقطه عطف آن به حساب می‌آید. لنوو برای نمایشگر این رایانه از یک پنل 13.9 اینچی با وضوح 4K استفاده کرده که از استاندارد HDR400 هم پشتیبانی به عمل می‌‌آورد. البته اگر نمایشگر 4K را نمی‌خواهید، مدل دیگری با نمایشگر 1080p و پشتیبانی از دالبی ویژن HDR هم وجود دارد. اما جالب‌ترین خصوصیت در مورد نمایشگر این لپ‌تاپ، به کارگیری شیشه 2.5D در طراحی آن بوده است.

Yoga S940

این نوع شیشه مثل بسیاری از تلفن‌های هوشمند جدید، در لبه‌های خارجی دارای اندکی انحناست که باعث می‌شود حاشیه‌های نمایشگر نازک‌تر از چیزی که هست به نظر برسد. اما تغییر خوب دیگر نمایشگر در این مدل، تعویض محل قرارگیری وب‌کم بوده است. لنوو وب‌کم یوگا S940 را در بریدگی بالای نمایشگر تعبیه کرده تا همچنان باریکی حاشیه‌های آن را حفظ کند.

Yoga S940

وب‌کم یوگای جدید به لطف ویندوز هلو، از بازگشایی قفل صفحه با تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کند و با فناوری Eye Tracking هم می‌توانید آیتم‌های روی صفحه لپ‌تاپ را با حرکات چشم به یک مانیتور خارجی منتقل کنید، که فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. اما از منظر سخت‌افزاری در یوگا S940 شاهد به کارگیری یک پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل به عنوان قلب تپنده هستیم که 16 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند.

یک ترابایت حافظه PCIe SSD، دو عدد پورت USB-C تاندربولت 3 و یک پورت USB-C معمولی نیز از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری اعلام شده برای این لپ‌تاپ قدرتمند لنوو هستند. این لپ‌تاپ در ماه می سال جاری با قیمت پایه 1499 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی