ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Yoga A940
تکنولوژی

لنوو با معرفی کامپیوتر Yoga A940 وارد رقابت با سرفیس استودیو شد

لنوو با معرفی کامپیوتر یکپارچه Yoga A940 وارد رقابت مستقیم با سرفیس استودیو مایکروسافت شده، هرچند این دو محصول تفاوت های مهمی نیز با هم دارند. Yoga A940 به نمایشگری ۲۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۰

لنوو با معرفی کامپیوتر یکپارچه Yoga A940 وارد رقابت مستقیم با سرفیس استودیو مایکروسافت شده، هرچند این دو محصول تفاوت های مهمی نیز با هم دارند.

Yoga A940 به نمایشگری ۲۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن HDR مجهز شده که نسخه های مختلف آن از رزولوشن QHD یا 4K بهره می برند.امکان تغییر زاویه نمایشگر بین ۹۰ تا ۲۵ درجه نیز وجود دارد و داک پایین آن هم به عنوان شارژر بی سیم گوشی های هوشمند سازگار با این فناوری عمل می کند. 

لنوو پیکربندی های مختلفی را برای این کامپیوتر یکپارچه در نظر گرفته که در بهترین حالت شامل پردازند نسل هشتم Core i7 اینتل، ۳۲ گیگابایت رم، پردازشگر گرافیکی رادئون RX 560 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی PCIe SSD یا ۲ ترابایت HDD است.

پورت های متنوع این دستگاه نیز چهار درگاه USB 3، دو USB 2، یک USB 3.1 و کارتخوان ۳در۱ را شامل می شود.

این دستگاه نه تنها با قلم نوری سازگاری دارد بلکه مثل سرفیس استودیو به دایالی مجهز شده که با استفاده از آن می توان تنظیمات خاصی را در برنامه های فتوشاپ، ورد، اکسل، پاور پوینت، لایت روم و غیره اعمال کرد. 
یکی دیگر از نکات قوت Yoga A940 سیستم صوتی دالبی اتموس است که با چهار اسپیکر پیاده سازی شده است. دو اسپیکر در پایه نمایشگر و دو واحد زیر آن تعبیه شده اند و با قرار دادن مانیتور در زاویه ۲۵ درجه حجم صدا به بالاترین حد خود می رسد.

قیمت Yoga A940 بسته به پیکربندی آن متغیر است اما قوی ترین مدل این کامپیوتر از اسفندماه و با نرخ ۲۳۵۰ دلار روانه بارز خواهد شد که حدود ۱۰۰۰ دلار از سرفیس استودیو ارزانتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی