ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از اسپیکر‌های سری جدید Extra Bass خود رونمایی کرد

اصولاً نمایشگاه CES محل مناسبی برای معرفی محصولات خانگی عجیب و غریب به شمار می‌رود. به همین دلیل سونی این نمایشگاه را برای معرفی اسپیکر‌های سری جدید Extra Bass خود انتخاب کرده و در کنار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۰

اصولاً نمایشگاه CES محل مناسبی برای معرفی محصولات خانگی عجیب و غریب به شمار می‌رود. به همین دلیل سونی این نمایشگاه را برای معرفی اسپیکر‌های سری جدید Extra Bass خود انتخاب کرده و در کنار آنها نیز از یک بلندگوی بلوتوثی متفاوتی رونمایی کرده که ظاهری شبیه به فانوس دارد.

سه اسپیکر بلوتوثی مختلف، سری جدید اسپیکر‌های Extra Bass را تشکیل می‌دهد. SRS-XB12 کوچکترین گجت این سری به شمار می رود و از یک درایور به همراه درایور منفعل دیگری بهره می برد تا بتواند خروجی صدایی با باس بیشتر تولید کند. این محصول موفق شده استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند و با هر بار شارژ می‌تواند ۱۶ ساعت موسیقی پخش کند.

اسپیکر بی سیم SRS-XB22 نسخه‌ی بزرگتر و بلندتری از مدل قبلی محسوب می‌شود که به دو درایور ۴۲ میلیمتری و دو درایور منفعل مجهز شده است. سیستم نورپردازی جالبی برای این بلندگو انتخاب شده که فلش‌های LED را هماهنگ با موسیقی روشن و خاموش می‌کند.

این بلندگو لیسانس IP67 را برای مقاومت در برابر آب بدست آورده و عمر باتری ۱۰ ساعته دارد. همچنین همانند بلندگو‌های پرچمدار این سری، حالت Extra Bass را در این موبایل تعبیه شده است.

SRS-XB32 که بزرگترین بلندگو میان سری یاد شده به شمار می‌رود نیز دو درایور ۴۸ میلیمتری و دو درایور منفعل دارد. همچنین این بلندگو نیز در برابر آب مقاوم بوده و همانند دیگر محصولات این سری استاندارد IP67 را در اختیار دارد. همچنین قادر است نورپردازی و کیفیت صدای دیگر بلندگو‌های سری را فراهم آورد. ضمن اینکه یک باتری به عمر ۱۴ ساعت و حالت Extra Bass برایش در نظر گرفته شده است.

از سری Extra Bass که بگذریم، سونی یک فانوس را با بلندگوی هوشمند ترکیب کرده و گجتی به نام LSPX-S2 را معرفی کرده است. البته بلندگوی یاد شده بیشتر از اینکه شبیه به گجت‌های پیشرفته باشد، ظاهری دکوری و قدیمی دارد.

لامپ LED تعبیه شده برای این گجت، به ۳۲ حالت تنظیم می‌شود که هر کدام از آنها میزان روشنایی مختلفی دارد و یک حالت ویژه نیز برای آن در نظر گرفته شده که روشنایی یک شمع را در ذهن کاربر تداعی می‌کند. این فانوس عمر باتری ۸ ساعته دارد و قرار است به قیمت ۷۰۰ دلار عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی