ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فلش ۴ ترابایتی
تکنولوژی

رونمایی از فلش درایو ۴ ترابایتی توسط سن‌دیسک

سن دیسک سال گذشته و طی CES 2018 از فلش درایو یک ترابایتی رونمایی کرد که نگاه های زیادی را به خود خیره کرد و حالا نمونه اولیه فلش ۴ ترابایتی را به نمایش گذاشته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۵

سن دیسک سال گذشته و طی CES 2018 از فلش درایو یک ترابایتی رونمایی کرد که نگاه های زیادی را به خود خیره کرد و حالا نمونه اولیه فلش ۴ ترابایتی را به نمایش گذاشته که از رابط USB-C بهره می برد.

این فلش پرحجم و کوچک هنوز اسم هم ندارد و طبیعتا تاریخ عرضه یا قیمت خاصی هم برای آن در نظر نگرفته شده است. تفاوت مهم این مدل یا دیگر فلش درایوهای موجود در بازار به رابط آن برمی گردد که به صورت کابلی کوچک طراحی شده است. فلش ۴ ترابایتیاین طراحی خاص باعث شده برخی آن را بیشتر یک SSD کوچک به شمار آورند تا فلش درایو نسبتا بزرگ. اما فارغ از این جدل های نامگذاری این محصول هنوز هم درایو ۴ ترابایتی فوق العاده کوچک است که به راحتی در جیب جا می شود.

سن دیسک درایوی را که سال گذشته معرفی کرده بود هرگز به بازار ارائه نکرد و احتمالا همین داستان برای این فلش ۴ ترابایتی نیز تکرار خواهد شد. شاید دلیل این مساله پرهزینه بود تولید چنین ابزارهای ذخیره سازی است چرا که نسخه های ۲ ترابایتی این فلش ها حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده اند که از توان مالی بسیاری از کاربران خارج است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    این دیگه هارده نه فلش

  • min
    min | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    تنها برندهایی که هیچوقت خیانت نمیکنند
    SanDisk
    Kodak

مطالب پیشنهادی