ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت سمند مطابق با ارز نیما توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو شب گذشته قیمت سمند را مطابق با ارز سامانه نیما اعلام کرده است. بر این اساس به نظر می رسد که این محصول پرتیراژ و ملی نیز افزایش قیمتی درحدود 10 ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۸

گروه صنعتی ایران خودرو شب گذشته قیمت سمند را مطابق با ارز سامانه نیما اعلام کرده است. بر این اساس به نظر می رسد که این محصول پرتیراژ و ملی نیز افزایش قیمتی درحدود 10 الی 12 میلیون تومان را نسبت به قیمت های قبلی تجربه کرده باشد. عجیب تر آنکه به گفته هاشم یکه زارع، مدیر عامل ایران خودرو، استراتژی این شرکت برای افزایش قیمت ها، پیروی از الگوی اطلاع رسانی پلکانی است و از این رو این احتمال مطرح شده است که طی ماه های آتی، افزایش قیمت این خودروها در سطح بازار ادامه داشته باشد.

قیمت سمند

سمند اولین خودروی تولید ملی محسوب می شود. که قرار بود جایگزینی برای پیکان باشد. این خودرو پر حاشیه در سال 1381 عرضه شد که البته به دلیل هزینه ی زیاد طراحی و تولید، هدف گذاری ایران خودرو برای جایگزینی آن با پیکان محقق نشد و قیمت سمند بالاتر از پیش بینی های اولیه تمام شد. ایران خودرو و بر روی پلتفرم پژو 405 تولید شده است. سمند ال ایکس در سال 83، با تغییرات ظاهری سطحی اعمال شده عرضه شد.

قیمت سمند

در ادامه شرکت در راستاى ارتقاء محصول سمند اقدام به طراحى و ساخت نسل جدید و مجهزترى از خودرى سمند با نام سمند LX در سال 83 نمود. در سال 1389 سیستم عیب یاب خودکار ( مولتی پلکس ) نیز بر روی این خودرو قرار گرفت و انتخاب موتور EF7 نیز برای این محصول میسر شد.سمند ال ایکس مواردی همچون ترمز ضد قفل، کیسه هوای راننده و سرنشین، رینگ آلومینیومی، امکان تنظیم برقی صندلی های جلو، سنسور هشدار دهنده عقب و صندوق پران الکتریکی را بیش از سمند معمولی دارد.
از تجهیزات رفاهى، ایمنى و ویژگى هاى این خودرو مى توان به کیسه هاى هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS به همراه EBD، ستون فرمان تلسکوپى ( جمع شونده در هنگام تصادفات )، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلى راننده، آینه ­هاى جانبى برقى و تنظیم برقى شیشه بالا بر درها اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mสรøυの
    Mสรøυの | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    435 میلیون تومان:|?

  • Arash Ordibehesht
    Arash Ordibehesht | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    چقدر غلط نگارشی توی یه متن دوزاری...
    هول بودید زودتر اطلاع رسانی کنید؟؟؟؟

    • Nima Amiri
      Nima Amiri | ۱۹ دی ۱۳۹۷

      دیجیاتو جدیدا خیلی تو مخی شده

مطالب پیشنهادی