ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Yoga C730
تکنولوژی

نسخه جدید لپ‌تاپ Yoga C730 لنوو با نمایشگر AMOLED معرفی شد

لنوو هر سال در نمایشگاه CES، ضمن معرفی لپ‌تاپ‌های جدید برنامه مجزایی هم برای رونمایی از مدل‌های ارتقاء یافته لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر خود دارد. در همین راستا شرکت چینی در CES 2019 از نسخه جدید لپ‌تاپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

لنوو هر سال در نمایشگاه CES، ضمن معرفی لپ‌تاپ‌های جدید برنامه مجزایی هم برای رونمایی از مدل‌های ارتقاء یافته لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر خود دارد. در همین راستا شرکت چینی در CES 2019 از نسخه جدید لپ‌تاپ Yoga C730 همراه با نمایشگر AMOLED پرده برداشته است.

یوگا C730 دارای بدنه‌‌ای مستحکم و زیبا از جنس آلومنیوم است که ابعاد بزرگتری از پسر عموهایش Yoga C930 و Yoga S940 دارد. وزن این لپ‌تاپ به 1.8 کیلوگرم می‌رسد که برای لپ‌تاپی با نمایشگر 15.6 اینچی، وزن تقریبا نرمالی به حساب می‌آید.

Yoga C730

لنوو برای آنکه در عین لذت بردن از کیفیت نمایشگر، بتوانید از آن برای کارهای گرافیکی استفاده کنید وضوح 4K را در اختیارتان قرار داده که در پنل اولد جلوه بسیار شفاف و منحصر به فردی دارد. همچنین بد نیست بدانید که نمایشگرهای اولد «نور آبی» کمتری از خود ساطع می‌کنند، بنابراین نگاه کردن به آن‌ها ضرر کمتری برای چشمان‌تان دارد.

Yoga C730

نکته عالی این که همراه با این لپ‌تاپ، یک قلم Active Pen 2 با حساسیت به فشار در 4096 سطح نیز ارائه می‌شود که طراحان و گرافیست‌ها می‌توانند از دقت و قدرت آن نهایت بهره را ببرند. تنها نکته ناامیدکننده این است که یوگا C730 در کشور آمریکا عرضه نخواهد شد.

Yoga C730

پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم از نوع DDR4، حافظه 512 گیگابایتی PCIe SSD، دو پورت USB-C تاندربولت 3، یک پورت USB-C معمولی، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری لپ‌تاپ جدید لنوو به شمار می‌آیند.

یوگا C730 قرار است در ماه آوریل سال جاری با قیمت پایه 1650 دلار روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی